Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuossa eilen saatiin aika hyvät käkätykset päälle kun mietittiin, että halpatyövoiman, rikollisuuden ja muiden ongelmien minimoimiseksi pitäisi rakentaa muuri tuohon Helsingin ja Vantaan rajalle. Vantaalaiset pistetään sitten maksamaan se rakentaminen tottakai. Make Helsinki great again! Nyt vaan joku karismaattinen henkilö ajamaan asiaa, varmasti menis äänikuninkaana Helsingissä valtuustoon, build the wall!

Tuli eilen huollettua fillareiden voimansiirrot, ketjut kiertoon, uutta tilalle ja vanhojen huolellinen pesu odottamaan vaihtoa. Yllättävästi lisääntynyt kilometrit asvaltilla, kun viimekesänä lopulta maltoin hieroa ajoasennosta hyvän.

Huomenna testilenkki freshillä pyörällä, jos ois ihmisten aikaan kotona. Tänään venyi aamu-unisuuden ja härdellin takia työpäivä pitkäksi. Noh, saapahan saldoja syksyä / talvea varten :)

Nii että valittais ulkosuomelle oma kansanedusajisto ja hallitus ja jätettäis nuo mainitsemas sen helsingin murheeksi päättäjineen...

Muuri vaan kiireellä pystyyn, tämähän on nimenomaan tarkoitus tehdä ajattelematta asioita loppuun asti. Make Helsinki great again t-paitoja ja lippiksiä voisi jo alkaa tekemään asiaa tukemaan.:LOL:

En tiedä mikä mielenhäiriö mulle tuli, mutta ostin jotain Lidlin treenibuusteripulveria, että jaksas mennä treenaa röiden jälkeen. Pahaa ku faan ja sivareina KIHELMÖI korvat, rinta ja kädet. Että tuota mikäs tommonen juttu on?

En tiedä mikä mielenhäiriö mulle tuli, mutta ostin jotain Lidlin treenibuusteripulveria, että jaksas mennä treenaa röiden jälkeen. Pahaa ku faan ja sivareina KIHELMÖI korvat, rinta ja kädet. Että tuota mikäs tommonen juttu on?
Beta-alaniini aiheuttaa sen kihelmöinnin. Ei mee kauaa, niin tulee toleranssit sille ja ei kihelmöi enään.

Beta-alaniini aiheuttaa sen kihelmöinnin. Ei mee kauaa, niin tulee toleranssit sille ja ei kihelmöi enään.
jotkut on yliherkkii sille, jolloinka pienikin annostus voi olla hermeettinen kutinan yms aiheuttaja... ihan siis näin sivuhuomautuksena huutelen vieraisiin pöytiin.
mutta juuri nuinhan se ylleensä on kuten totesit.

Daaa. Eihän se varmaan sulle olekaan.

Sää et nyt ota huomioon sitä, että on tuo äkänen mun jammumummuun verrattuna ja minähän oon lähinnä sillä vaan ajellu siitä asti ku oon kortin saanu. Että kyllähän tuo Tuutti vähän jännittää ihan jo senki takia, että sitähän ei edes tartte polkasta käyntiin!

E. Sehän on muuten yhtä vanha ku sinä! Eli tosi vanha.
No höh.
Siinä kaasukahvassa on muitakin asentoja kuin "täysillä"

Back
Ylös Bottom