Eniten harmittaa se, etten mä uskalla ajaa tällä. Taitaa olla liian äkänen mulle.
katso liitettä 155461
Rohkeesti vaan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eniten harmittaa se, etten mä uskalla ajaa tällä. Taitaa olla liian äkänen mulle.
katso liitettä 155461
Onneks ei oo jokapäiväistä sentään! Joka viikko ja viikollakin perskuta ja sitten töihinkin sillee että on varmasti vielä tuubassa nyt vähän rotia!Kauankos sitä on nyt sitten lipitelty viinaksia?

Nii että valittais ulkosuomelle oma kansanedusajisto ja hallitus ja jätettäis nuo mainitsemas sen helsingin murheeksi päättäjineen...
Ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin että työ liittyy viinan kaatamiseen.Onneks ei oo jokapäiväistä sentään! Joka viikko ja viikollakin perskuta ja sitten töihinkin sillee että on varmasti vielä tuubassa nyt vähän rotia!
Beta-alaniini aiheuttaa sen kihelmöinnin. Ei mee kauaa, niin tulee toleranssit sille ja ei kihelmöi enään.En tiedä mikä mielenhäiriö mulle tuli, mutta ostin jotain Lidlin treenibuusteripulveria, että jaksas mennä treenaa röiden jälkeen. Pahaa ku faan ja sivareina KIHELMÖI korvat, rinta ja kädet. Että tuota mikäs tommonen juttu on?
jotkut on yliherkkii sille, jolloinka pienikin annostus voi olla hermeettinen kutinan yms aiheuttaja... ihan siis näin sivuhuomautuksena huutelen vieraisiin pöytiin.Beta-alaniini aiheuttaa sen kihelmöinnin. Ei mee kauaa, niin tulee toleranssit sille ja ei kihelmöi enään.
Mulla ei loppunut se kihelmöinti koskaan.Beta-alaniini aiheuttaa sen kihelmöinnin. Ei mee kauaa, niin tulee toleranssit sille ja ei kihelmöi enään.
No höh.Daaa. Eihän se varmaan sulle olekaan.
Sää et nyt ota huomioon sitä, että on tuo äkänen mun jammumummuun verrattuna ja minähän oon lähinnä sillä vaan ajellu siitä asti ku oon kortin saanu. Että kyllähän tuo Tuutti vähän jännittää ihan jo senki takia, että sitähän ei edes tartte polkasta käyntiin!
E. Sehän on muuten yhtä vanha ku sinä! Eli tosi vanha.
Tämä on hyvä ajankulu. Mukavaa puuhaa.Katselen ikkunasta kun ihmiset valuu töihin ja hihittelen mielessäni.
No mitäs tästä sitten on hyötyä? Tehokkuuden tunne kun kihelmöi kunnes ei enää?Beta-alaniini aiheuttaa sen kihelmöinnin. Ei mee kauaa, niin tulee toleranssit sille ja ei kihelmöi enään.
No höh.
Siinä kaasukahvassa on muitakin asentoja kuin "täysillä"
Ei mitään.No mitäs tästä sitten on hyötyä? Tehokkuuden tunne kun kihelmöi kunnes ei enää?
Ei ole aihetta. Olisi helpompi, ku ois aihe annettuna.
Miksi kissa kakkaa lattialle?