Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nättii. Voi veljet, huomenna onkin taas turmavuoro. Ainakin yhden takareiden lihakset pitäs kiinnittää takasin istuinkyhymyyn.
Oli nii hieno ja pitkä vetoketju kyynär/olkavarressa, että oli pakko kattoa kuvatkin. Potilas ei ollut ihan yhtä innoissaa, mitä minä :)

Joo tässä on myös pitkä leikkausarpi ojentajasta kyynärpäähän asti niin miettinyt että onko sillä jotain tekemistä asian kanssa. Aiemmin kipeyty olkavarsi vaan se on nyt ollut aika hyvä.

gontzahan ilmoitti joskus trimmeröivänsä omaa rakoaan

Mukavaa kun muistelet rakoani. Mutta ihme ja kumma, oli sama puheenaihe tänään työkavereiden kanssa keskustan salaattiravintolassa. Kyselivät sheivailuista (luoja tietää miksi), niin kerroin kuuluvasti ajelevani persevaosta ja persereijän ympäriltä karvat sen takia että helpompi pyyhkiä kun paska ei tartu persekarvoihin kiinni. Viereisen pöydän tädit antoivat pahaa silmää :(

Mitä valkaisuun tulee niin ei. Mun persereikä on luonnostaan niin arjalaisen komean valkoinen kuin olla ja voi. Heil!

Tämän foorumin kaikki lääkärit tuntuis kirjoittelevan ainoastaan tähän ketjuun niin tietääkö teistä kukaan mitään. Toinen kyynärpää ollu reenatessa kipeä jo varmaan pari kk. Kipu tarkalleen tuossa mihin ojentaja kiinnittyy, eli aivan kyynärpään päässä. Ei tunnu ollenkaan punnerrus liikkeissä tai edes dipissä. Ranskalainen pahin. Joskus se tuntui vaan alussa ja hävis sitten kun sais paikat oikeaan asentoon.. Jotain muljuamista tai napsumista saattaa tuntua välillä. Onko tämä jotain hermo juttuja vai jotain ylirasitusta? Kylmääkö tuohon pitää laittaa ja jotain geeliä? Tämä ei muuten haittaa kuin ojentajareenissä. Ei ole kipeä muulloin. Tai on se välillä silloinkin jos nojaa kädellä johonkin samalla tapaa kuin ojentajaa reenais. Välillä voi taljaa tehdä kohtalaisesti mutta tuntuis että kipeässä kädessä vähempi voimaa vaikka ei se silloin kovin kipeä olisikaan.
Älä tee ranskista joka viikko.

Ainahan voi tehdä myös niin, että juoksee asiantuntijalta toiselle, kunnes saa diagnoosin joka tukee sitä mitä mieltä itsekin on :cautious:
Tärkeintä, että se oma päättelyketju on toteutettu googlen avulla. Hyvä mennä vastaanotolle ja kertoa suoraan, että minulla on syöpä.

Tärkeä tiedote: Varpaankynnet pitäs leikata.
Tästä asiasta tuli mieleen että miksi mulla ei ole sandaaleja? Onkohan mulla edes mukakrokseja?

Back
Ylös Bottom