Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lepo, burana, kylmä, lisää lepoa. Ja vähän lepoa lisää. Jos sattuu, ei tee.
Ei oo menny koulutus hukkaan :ROFLMAO:

Oli jotenki suloista, kun asiakas väänsi sormen hassuun asentoon ja sanoi, että tämä sattuu. On sattunut jo pari viikkoa. Eikä ole ottanut kipulääkettä, koska se ei auta. Mutta hassu asento sattuu, varsinkin, kun vääntää hassuun asentoon usein. Tuijottelin hetken seinää, etten sanonut mitään tyhmää.

mitähän Iiris tuostakin lääkärinlausunnosta sanoisi

Rariossa puhuttiin joskus A. Heikkilästä, ja toimittaja totesi jotenkin näin: "Täytyy huomioida myös se, ettei hän ole oikea lääkäri vaan ortopedi"

Taitaa se olla myös joku raumatohtori.

Vastataan nyt vähän enemmän.

Miten sen nyt sanoisi. Jos päätä särkee kun hakkaa päätä seinään, niin auttaako jos ottaa buranaa ja hakkaa edelleen päätä seinään?

Auttaa se mulla. Loppuu kyllä äkkiä pääkipu kun buranan ottaa. Olen minä lopettanut ranskalaisen ja kaikki kipeää käyvät jo aikoja sitten. Välillä pumppaillu taljassa hammeri otteella kun ei ole tuntunut. Ilmesesti sekin saattoi tuota pahentaa kun aloin tekeen ojentajia taljassa vastaotteella. Onko tuolla mitään mikä voi muljuta jotenkin väärin vai onko ojentajan kiinnityksen ylirasitus todennäköisin syy? Ihmetyttää kun kuitnekin dippejä ja punnerruksia kestää tehdä normaalisti.

Back
Ylös Bottom