Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikkien asioiden on alun alkaen tarkoitus mennä vituiksi mutta osan asioista saa joskus ohjattua oikeille raiteille.
Positiivisuuden perikuva?

Joo mä oon tästä positiivisuudesta paasannut useasti. Olen paatumaton positiivikko. Elän negatiivikon kanssa, mikä sinänsä on ihan fine.

Jos oot pessimisti, odotellen jatkuvasti pettymystä sun mieliala on down: ____ kun tulee pettymys, ei muutosta mielialaan koska pitikin tulla: ___ . __ Jos tulee onnistuminen niin hetkellinen ilo: __/º\__, mutta vain hetkellinen koska jatketaan pettymyksen odottamista.
Optimisti taasen on aina mieliala korkeella: ¯¯¯. Kun tulee onnistuminen niin ei hirveästi lisää fiilistä koska pitikin tulla: ¯¯¯º¯¯¯ . Vastavuoroisesti pettymys tuntuu: ¯¯\./¯¯. mutta vain hetkellisesti koska kohti uutta onnistumista.

Loppukateettina että pessimsitiä vituttaa aina ___ ja optimistilla on hauskaa koko ajan ¯¯¯. Kannattais olla optimisti.

Viivat siis kuvaa mielialan tasoa ja pisteet onnistumisia ja epäonnistumisia.

Mä olen ollut salaa sellainen markettirillien kanssa mutta nyt pitäs kyllä käydä ihan oikeesti hakemassa ihan oikeet lasit.
Suosittelen käymään. Nyt saa maksuttomia näöntarkastuksia.

Harmi kun ne ei tarkasta ulkonäköä samalla. Sitä voisi omalta myös vähän päivittää.
Toisaalta, kaikki mikä peittää: parantaa.

Huh mitä hässäkkää loppuviikko oli. Mutta ihan kivaa sellasta. Tyttö aloitti loman ja lähti mummolaan viikoksi. :barefoot:
Itse sain vapaan viikonlopun miehen kanssa, ja mahdollisesti saadaan toinen samanlainen ens vkl. Kyllä kelpaa!
Aloitin nyt ne aamutreenit joka arkiaamu klo 6.45, ja kivalta tuntuu sekin. Ainut negatiivinen asia niistä on se, että kahvakuula on saatanasta. Olen aina ollut sitä mieltä. Yäk treenit, jotka pelkkää kahvakuulaa. :yäk:
Kädet vesirakkuloilla joka kerta.

Tänään oli spinning ja kyllä sekin vei taas kaikki luulot pois. Huomaa, etten ole vuosiin käynyt. Illalla vielä tanssitunti, mutta se on huomattavasti kevyempää.

Reilu 3kk asuttu uudessa mökissä niin nyt soitteli paikallinen veden tarjoaja , että tarvis tehdä sopimus. Sanoin että voiaan myö tehä, vettä tulee käytettyä kuitenkin. Helmikuun puolivälissä pistin @ että muutto tähän osoitteeseen. Mutsi sano, että ei ole heidän asiakaspalvelussa mitään viestiä. Juuri tarkastin niin oli viesti ja oli vastauskin että asia kunnossa :D. No mitäpä tuosta, vettä on kuitenkin tullut tähän asti. Vois siitä maksaakkin jotain.

edit. hieroin kaupan paljun lämmittimestä ja pitäis saada sellanen pian. Vois kokeilla kylpemistäkin terassilla.

Siis ei sun kylpeminen, vaan idea.

Tykkäisit kuitenkin.

Ei oo yhtään hyvää aurinkoista kuvaa, mutta takapiha on jees. Ei naapureita, pelkkää metsää.

Liitteet

• 30F7733D-992A-4D75-9946-C7B323EDD0A5.webp
    30F7733D-992A-4D75-9946-C7B323EDD0A5.webp
    161,9 KB · Katsottu: 203
Suosittelen käymään. Nyt saa maksuttomia näöntarkastuksia.

Harmi kun ne ei tarkasta ulkonäköä samalla. Sitä voisi omalta myös vähän päivittää.
Toisaalta, kaikki mikä peittää: parantaa.
Mitä väliä sun ulkonäöllä enää on kun kainalossa taluttaja :LOL:
Mutta oiskohan noi lasit se juttu joka vois auttaa mua?

Täällä myös: optimisti.

Suhteellisen tasaista aina. Yleensä aikalailla jees. Jos ei ole jees, niin tehdään korjaus liikkeeseen. Ei se sen vaikeampaa ole.

Mitä väliä sun ulkonäöllä enää on kun kainalossa taluttaja :LOL:
Mutta oiskohan noi lasit se juttu joka vois auttaa mua?
Mun taluttaja on sen verran komea, että olis sitä kiva itsekin joltain näyttää.
Muuten ihmiset puhuu: "Millä avuilla toi muija on ton miehen mahtanut saada."

Oikeassa elämässä mua ei kiinnosta mitä ihmiset ovat minusta tai minun tekosista mieltä. Todellisuudessa kukaan ei minusta puhu, koska olen nobody. Ja pidän siitä.

Onhan se vitutus tosiaan hetkellinen olotila, ihan niinkuin nautinto mutta kestoltaan pidempi.

Nyt on kamatkin löytänyt paikkansa uudessa asunnossa, illan työnä on sohvan puhdistus ja television kanavien asennus.

Back
Ylös Bottom