Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen ollut salaa sellainen markettirillien kanssa mutta nyt pitäs kyllä käydä ihan oikeesti hakemassa ihan oikeet lasit.Merkittävä päivä tänään: elämäni rillikobrana alkaa.
Kaikkien asioiden on alun alkaen tarkoitus mennä vituiksi mutta osan asioista saa joskus ohjattua oikeille raiteille.Vituiks meno peruttu. Asiat hoiti itse itsensä.
Kaikkien asioiden on alun alkaen tarkoitus mennä vituiksi mutta osan asioista saa joskus ohjattua oikeille raiteille.
Positiivisuuden perikuva?
Suosittelen käymään. Nyt saa maksuttomia näöntarkastuksia.Mä olen ollut salaa sellainen markettirillien kanssa mutta nyt pitäs kyllä käydä ihan oikeesti hakemassa ihan oikeet lasit.

Kuulostaa kivalta.Vois kokeilla kylpemistäkin terassilla.
Siis ei sun kylpeminen, vaan idea.
Mitä väliä sun ulkonäöllä enää on kun kainalossa taluttajaSuosittelen käymään. Nyt saa maksuttomia näöntarkastuksia.
Harmi kun ne ei tarkasta ulkonäköä samalla. Sitä voisi omalta myös vähän päivittää.
Toisaalta, kaikki mikä peittää: parantaa.
Ortospede myös hukassa.
Et ole täällä.Täsä mä olen.
Et ole täällä.
Mun taluttaja on sen verran komea, että olis sitä kiva itsekin joltain näyttää.Mitä väliä sun ulkonäöllä enää on kun kainalossa taluttaja
Mutta oiskohan noi lasit se juttu joka vois auttaa mua?
Sanot vaan takas, että ei oo järvi soutamalla kulunut!"Millä avuilla toi muija on ton miehen mahtanut saada."