Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun tehdään näitä eri vertailuja eri asioiden kanssa niin netin erilaiset valmennukset ruokaohjelmineen voisi olla hyvä.
Kuinkahan paljon niitäkin mahtaa löytyä? Veikkaan että 100 erilaista nettivalmennusta/ohjelmaa löytyy hetkessä joten voisi olla aika mahdoton savotta.

Vuoden parhaat naurut.
Luin ihmisen sivulta, jonka kanssa ollaan oltu yläkoulussa samaan aikaan:
"Yleisurheilua rakastin kouluaikoina ja olin 100m ja 800m paras omassa ikäryhmässä. Ilman treeniä, se tuli luonnostaan!"

Tää muija vietti koko yläasteen röökipaikalla eikä tasan ollut meidän kanssa juoksemassa satasia tai muitakaan matkoja.Nyt
kävi pt-kurssin ja myy itsenään.

Voiko mahdollisten tulevien asiakkaiden puolesta pahoittaa mielen? Tuohan on silkkaa valehtelua.
Aika perusperseilyä pt-alan meiningeissä ja sitten ihmetellään miksi pt-alalla hiukka kusetuksenmakuinen maine.

Ite oo jaksanut hirveemmin lässyttää jostain juoksukisoista tai hiihtokisoista yläasteella, koska olen aikuinen ihminen ja mielestäni lapsuuden-, teini-iän ja parikymppisyyden länkytykset koulun ja koulujen välisissä kisoissa ei nyt ole millään mittarilla pätevää cv-kamaa millään alalla jos ei nyt satu olemaan iältään tyyliin 18-21, ja silloinkin ehkä hieman heppoista noilla keulia. Toki olen itekin juoksu- ja hiihto-kullistani ylpeä, mutta en ole niitä maininnut kuin aniharvoille ja silloinkin hyvinkin humoristiseen sävyyn. Ja jos sellaisia ei ole edes saanut, niin miksi pitää valehdella?

Ärsyttää tuollainen. Syö pirukseen muitten uskottavuutta. En diggaa muroihin kuseskelemisesta. Ei niin että itekää iha täysil kävisin tai olisin malliesimerkki, mutta en kuitenkaan keksi meriittejäni. Se ny vaan olis ihan perkeestä.

Back
Ylös Bottom