"Näin sinäkin lihot 10kg muutamassa kuukaudessa!"
"Valmis ruokaohjelma"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Näin sinäkin lihot 10kg muutamassa kuukaudessa!"
Onneksi et ole työmaalla, jäis Aku Ankat lukematta.Voi veljet, että on taas ihana migreeniaura. Melkein näkee lukea.
Onneksi et ole työmaalla, jäis Aku Ankat lukematta.
Potkaise varvas poikki johonkin kulmaan niin päässä tuntuu vähemmän kipua.Voi veljet, että on taas ihana migreeniaura. Melkein näkee lukea.
Potkaise varvas poikki johonkin kulmaan niin päässä tuntuu vähemmän kipua.
Samaa tavaraahan noi onkun ottas naturel fileet ja maustas
Tarkoitat niitä hunajamarinoituja suikaleita, juu ei kiitos.Nuo valmiit tunnetaan termillä "liejukana".
Tarkoitat niitä hunajamarinoituja suikaleita, juu ei kiitos.
Mutta nämä maustetut, ei missään liejussa lilluvat on ihan jeppiskamaa.
Ainoa downer: kissantappajan mainos mtv3:lla, haluaa europarlamenttiin.

meissä onkin se ero että sä saat kiksit Lontoon huippuraflasta ja mä torin grillin makkaraperunoistaKyllä ne kaikki menee samaan kategoriaan, ainakin meillä.

mä torin grillin makkaraperunoista

Aika perusperseilyä pt-alan meiningeissä ja sitten ihmetellään miksi pt-alalla hiukka kusetuksenmakuinen maine.Vuoden parhaat naurut.
Luin ihmisen sivulta, jonka kanssa ollaan oltu yläkoulussa samaan aikaan:
"Yleisurheilua rakastin kouluaikoina ja olin 100m ja 800m paras omassa ikäryhmässä. Ilman treeniä, se tuli luonnostaan!"
Tää muija vietti koko yläasteen röökipaikalla eikä tasan ollut meidän kanssa juoksemassa satasia tai muitakaan matkoja.Nyt
kävi pt-kurssin ja myy itsenään.
Voiko mahdollisten tulevien asiakkaiden puolesta pahoittaa mielen? Tuohan on silkkaa valehtelua.