Isoja sanoja Kauppuri0/5 -mieheltä!Mauttomia mössöjä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isoja sanoja Kauppuri0/5 -mieheltä!Mauttomia mössöjä.
Emmä.älkää kinastelko
Isoja sanoja Kauppuri0/5 -mieheltä!
Alkoi soimaan Porilaisten Marssi päässä.Muuta isoa ei olekkaan.
Paitsi maha.
Kuorma tehty, aamulla lähtee
Porissa vai muualla?Kyseisessä artikkelissa kuvattiin jopa kiertäjäkalvosimen anatomia. Ei puuttunut kuin suurin yksittäinen lihas.
Kiisukahvila oli niin täynnä, ettei päästy sisälle.
Pikkukahvilan rauha järkkyi, kun ovelta kajahti ”Armed robbery!” – kuvasarja kertoo tapahtumien kulun - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Joskus miettii miten mahtas itse toimia jos ois asiakkaana, todennäköisesti istuis paikallaan jäätyneenä.
Klubin, tietty.Kenenköhän peliä sitä on oltu tiiraamassa?
On mulla sen verran kokemusta että olin jotain 12 vuotias kun eteläisessä epsanjassa vielä etelämpää tulleet hiukan minua vanhemmat pojat ehdottivat omaisuuden uusjakoa kohteen upouudet korvalappureteot.Hätäkakka housuun.
Tai mielenterveydellisestä kunnosta riippuen voisi ilahtua mahdollisuudesta tulla ammutuksi.
On mulla sen verran kokemusta että olin jotain 12 vuotias kun eteläisessä epsanjassa vielä etelämpää tulleet hiukan minua vanhemmat pojat ehdottivat omaisuuden uusjakoa kohteen upouudet korvalappureteot.
Minä kuitenkin ihan sanattomasti ehdotin hippaa ja otin juoksuaskelta mutta geenit oli tumman puolella ja sai napattua hihasta kiinni, minä kuitenkin käännyin rivakasti kyynärpää edellä jolloin ko. nopeajalkainen yksilö päättikin käydä istuskelemaan ja ei saanut enää lentävää lähtöä eikä hänen ystävätkään olleet ilmeisesti hipasta kiinnostuneet niin voitin sen erän.
Tästä lienee juontaa osin juurensa myös asenteeni eri rotuja kohtaan vaikka niitä ei ole.
Muutkin kiinnostuneet malmeista.Kiisukahvila oli niin täynnä, ettei päästy sisälle.