Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

äänittää, miksaa ja masteroikin ritinää, rätinää ja kohinaa. Koska widdu why the fokk not?

Hätäkakka housuun.

Tai mielenterveydellisestä kunnosta riippuen voisi ilahtua mahdollisuudesta tulla ammutuksi.
On mulla sen verran kokemusta että olin jotain 12 vuotias kun eteläisessä epsanjassa vielä etelämpää tulleet hiukan minua vanhemmat pojat ehdottivat omaisuuden uusjakoa kohteen upouudet korvalappureteot.
Minä kuitenkin ihan sanattomasti ehdotin hippaa ja otin juoksuaskelta mutta geenit oli tumman puolella ja sai napattua hihasta kiinni, minä kuitenkin käännyin rivakasti kyynärpää edellä jolloin ko. nopeajalkainen yksilö päättikin käydä istuskelemaan ja ei saanut enää lentävää lähtöä eikä hänen ystävätkään olleet ilmeisesti hipasta kiinnostuneet niin voitin sen erän.
Tästä lienee juontaa osin juurensa myös asenteeni eri rotuja kohtaan vaikka niitä ei ole.

On mulla sen verran kokemusta että olin jotain 12 vuotias kun eteläisessä epsanjassa vielä etelämpää tulleet hiukan minua vanhemmat pojat ehdottivat omaisuuden uusjakoa kohteen upouudet korvalappureteot.
Minä kuitenkin ihan sanattomasti ehdotin hippaa ja otin juoksuaskelta mutta geenit oli tumman puolella ja sai napattua hihasta kiinni, minä kuitenkin käännyin rivakasti kyynärpää edellä jolloin ko. nopeajalkainen yksilö päättikin käydä istuskelemaan ja ei saanut enää lentävää lähtöä eikä hänen ystävätkään olleet ilmeisesti hipasta kiinnostuneet niin voitin sen erän.
Tästä lienee juontaa osin juurensa myös asenteeni eri rotuja kohtaan vaikka niitä ei ole.

Edesmennyt runoilija Tommy Tabermann sanoi joskus Uutisvuodossa tähän tapaan kun USA:n asioita sivuttiin: "Tämän päivän republikaani on eilispäivän demokraatti, jonka tumma ryösti yöllä."

Back
Ylös Bottom