Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

joskus jokseenkin vapaat päivät rankempia kuin röihommapäivät. Tänään oli aika raskasta olla tuntikaupalla kaupunnilla vaikka seura olikin hyvää.
Kamun kans katteltiin maisemia Koskipuistossa. Hanikin yhtyi. Seuraamme.

Huomenna hammaslääkäriin elleivät peru jo 4. kertaa. Kiireisen suuhygienistiajan sain aikanaan, peruuntunut ja siirtynyt. Siis hampihoitoloitten toimesta.
Eipä o saatana menny tässä nyt kuin "vain" vuosi vai jo ylikin odotellessa että pääsisikin sinne. Vittuakos tässä sitten. Nih.

Siinä olisi kyllä tunnelmaa.
Taustalla aggregaatti pärisee, Kuparikatto ja Carcaya laulavat vodkapäissään Dingon tuotantoa.
kuulostaa kyllä. Asialliselta.

kuuntelen ja katselen nyt Lamb of Godia. DVDltä.

Siinä olisi kyllä tunnelmaa.
Taustalla aggregaatti pärisee, Kuparikatto ja Carcaya laulavat vodkapäissään Dingon tuotantoa.
Kunnes alkaa puskasta kuulua järjetöntä rapinaa. Kaikki hiljenee ja eiköhän puskasta paina esiin:
giphy.gif

Kävin kuvailemassa, yhdessä kohtaa jäin tuijottamaan muutenvain ottamatta siitä kohteesta kuvaa, perässäni käveli joku vanha nainen pysähtyi samaan kohtaan kaivoi kännykän taskustaan ja alkoi kuvaamaan samaa kohdetta, jota minä katselin. Toisen inspiraatio toisen ei.

Mutta tässä yksi kuvistani.
_MG_0197.webp

Mä aloitin 4 viikon pikkudieetin eilen. Ehkä vaikeinta on pitää syömisvälit 3 tunnissa. Olen niin tottunut napostelemaan jotain koko ajan.

Tänään onkin erilainen työpäivä, koska meillä on siivoustalkoot. Ja tietysti ilmaista pitsaa tarjolla. :cry:
Illalla sitten tyttären tanssiesitys oikein isolla estradilla. :heart:

Minkälainen on olutkuori?
Perus friteeraustaikina jossa nesteenä olutta. Antaa pienen oluen säväyksen, ehkä.

Tai en muuten tiedä onko se perinteinen friteeraustaikina, koska en oo muita ikinä koittanut tai etsinyt. Tuolla mennyt aina hauen kanssa.

Onpa mukavan lämmin keli. Kävin terdellä lounaalla paisteessa. Varmaan niin lämpöstä, että pitää alkaa kotona viilentelemään huus hollia.

Nyt on muuten niin että saattaa tulla käytetty ruohonleikkuri vittu.

Ai se robotti? Olis kyllä kätevä.
Yhdestä tutusta torpasta tuli kuolinpesä ja siellä on uudehko lähes käyttämätön stiga etuleikkuri runko-ohjattava hydro. Tarjosin edullisesti.

kiesus mikä olo... tää kuumuus ei pue mua.

Back
Ylös Bottom