Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
luin pamahti pano... yks kirjain sinne tänne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä joku -8 kg. Ja yhtä vaisut vikat pari kuukautta. Siks otin 3 päivän paaston viime viikolla. Sai helpolla pikkasen tahtia kiinni.Itsellä vuoden alin. -13,0 kg.
Viimenen kuukausi-kaks on menny - 0,1...0,2 kg/vko.
Piti alunperin rempoa kesäkuun alkuun -20, mut sit tulin. Järkiini.Täällä joku -8 kg. Ja yhtä vaisut vikat pari kuukautta. Siks otin 3 päivän paaston viime viikolla. Sai helpolla pikkasen tahtia kiinni.
Jussiin viimestään lopetan.
Mun piti kans rempasta pikasesti läski pois, mutta aina se tahti hidastuu, kuten taas kävi.Piti alunperin rempoa kesäkuun alkuun -20, mut sit tulin. Järkiini.
Hyvin sopii, kesät aina näin. Viimeksi eilen.
Kylläpäs puntari näytti kaameaa lukemaa. Paras lopettaa kesärilluttelut heti alkuunsa.
Itsellä vuoden alin. -13,0 kg.
Viimenen kuukausi-kaks on menny - 0,1...0,2 kg/vko. Päälle liian hidasta, mutta ehkä joku jännekin säilyy...
Täällä joku -8 kg. Ja yhtä vaisut vikat pari kuukautta. Siks otin 3 päivän paaston viime viikolla. Sai helpolla pikkasen tahtia kiinni.
Jussiin viimestään lopetan.
@Kuparikatto
Miten mun silmään näyttää ettei ihan joka autotallissa ole tuollaista kalustoa...videon alusta kun katsoo ekan minuutin
Ymmärrän yskän. Harrastin samaa mopoillessa pitkin polkuja, mutta pyörä pysyy jo paremmin pystyssä.Shortsit vaatii pariksi säärystimet ja polvisuojat, jos on taipumusta kolhia itseänsä siihen tapaan kuin minä.
katso liitettä 154868
Mitäs kehveliä.
Aijaijai... Verenpaineseurantaa tekemään!Minulla oli yläpaine 154, en muista paljon alapaine oli.Toki on tästä hetki kulunut kun viimeksi mittasin.
En tiedä jaksanko enää siivota. Mutta pakko se on, että etenee johonkin tämä homma. Jos sitä taukoa pitäis ja joisi kahvit.