Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Silleen niin kuin täällä sanotaan:
#ajankuluksi

J9T7iXk.png
misäs önn hän?

Vapunpäivä onkin hyvä päivä mennä hyppyrimäkeen tekemään harjoite.
#redbull400

Oli kyl melkonen rutistus. Alkuerä meni ihan yläkanttiin, 2,31 aika ja silla hienosti B-finaaliin jossa sitten surffailtiinkin ilman tavoitetta ihan ylös asti varmaan hieman alle kuuden minuutin. Kolmen vartin palautumisaika erotti kyl urheilijat meistä taviksista tossa hommassa.

Vähän tullut läskeiltyä tänäänkin.
Lenkille lähteminen harkinnassa. Jos vielä odottaa voi hyvällä tuurilla alkaa sataa vettä eikä voi lähteä lenkille.
Totesin, että vettä ei tule. Joten 15km/1h 45min. Tuolla vauhdilla ainakin selviää puolikkaan läpi, hidasta.

:yäk:

e: sopii hyvin kommentiksi pikkulääkäri Kaislan kummallisiin himoihin...juoksuun. Ja kuvaa olotilaani.

:yäk:

e: sopii hyvin kommentiksi pikkulääkäri Kaislan kummallisiin himoihin...juoksuun. Ja kuvaa olotilaani.
Ei tätä vielä himoksi lasketa, lähinnä pakko. Toisaalta olisi hyvä harrastus, koska kuluttaa hyvin lenkillä ja tykkään syödä. Palautumiseen sacherkakkua!

Epäterveysviikonlopun jälkeen olisi hyvä hypätä puntarille, että saisi vähän kauhulukuja. Pelottaa vain niin penteleesti.

Koskahan sitä oppis ottamaan avaimet mukaan kun lähtee kämpiltä. Tän vuokran lisäksi ei huvittais näitä ovenavausmaksuja jatkuvasti maksella..(n)

Minulla paikka: on tuttu. Eikä edes kaukana. Toivottavasti potilaat selviää hengissä.
Jotenkin ahdistaa jo etukäteen, kun viimeksi päivystyksessä oli 32 potilasta/10h. Ei mitenkään mielekästä puuhaa. Kaveri päivysti sillo mun huomisessa kohteessa. Oli ollut sillo rauhallisempi paikka, mutta mun tuurilla en kerkeä syömään enkä vessaan huomenna työpäivän aikana. Onneksi 6h vuoro, kai. Huoh, apua.

Back
Ylös Bottom