Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
misäs önn hän?Silleen niin kuin täällä sanotaan:
#ajankuluksi
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
misäs önn hän?Silleen niin kuin täällä sanotaan:
#ajankuluksi
![]()
Kävin pentukoiran kanssa päiväretkellä Leivonmäellä.misäs önn hän?

Vapunpäivä onkin hyvä päivä mennä hyppyrimäkeen tekemään harjoite.
#redbull400
Totesin, että vettä ei tule. Joten 15km/1h 45min. Tuolla vauhdilla ainakin selviää puolikkaan läpi, hidasta.Vähän tullut läskeiltyä tänäänkin.
Lenkille lähteminen harkinnassa. Jos vielä odottaa voi hyvällä tuurilla alkaa sataa vettä eikä voi lähteä lenkille.
Ei tätä vielä himoksi lasketa, lähinnä pakko. Toisaalta olisi hyvä harrastus, koska kuluttaa hyvin lenkillä ja tykkään syödä. Palautumiseen sacherkakkua!
e: sopii hyvin kommentiksi pikkulääkäri Kaislan kummallisiin himoihin...juoksuun. Ja kuvaa olotilaani.
En ajatellut hetkeen käydä puntarilla.Epäterveysviikonlopun jälkeen olisi hyvä hypätä puntarille, että saisi vähän kauhulukuja. Pelottaa vain niin penteleesti.
Uudessa paikassa. Sairaalaan matkaa liikaa. Toivottavasti selviän hengissä.Huomenna päivystetään.![]()
Uudessa paikassa. Sairaalaan matkaa liikaa. Toivottavasti selviän hengissä.
Jotenkin ahdistaa jo etukäteen, kun viimeksi päivystyksessä oli 32 potilasta/10h. Ei mitenkään mielekästä puuhaa. Kaveri päivysti sillo mun huomisessa kohteessa. Oli ollut sillo rauhallisempi paikka, mutta mun tuurilla en kerkeä syömään enkä vessaan huomenna työpäivän aikana. Onneksi 6h vuoro, kai. Huoh, apua.Minulla paikka: on tuttu. Eikä edes kaukana. Toivottavasti potilaat selviää hengissä.
Koskahan sitä oppis ottamaan avaimet mukaan kun lähtee kämpiltä.
viimeksi päivystyksessä oli 32 potilasta/10h