Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se ois varannu mulle ajan lääkärille!
Vähänkään ku liikahti niin johonki päi ruhoa sattui.
Viime yönä oli paikat nii jumissa, ettei saanu nukuttua kunnolla. Vähänkään ku liikahti niin johonki päi ruhoa sattui. Onneksi nyt helpottamaan päin. Huomenna pitäs kyetä lenkille.

Jooo mullakin on nyt vaan kuukauden kortti ku sai halavalla, enkä meinannut jatkaa ko paskat on aukioloajat. Nuita expresseillä en oo viel käynykkääKöyhä käy vaan expresseillä samassa kaupungissa ni ei oo Hervannasta kokemuksia. Sinänsä saleista tykänny, kun hinta-laatusuhde mielestäni kohdillaan![]()

Ihmiset on kuormittavia.
Voiko tuollaisessa tilanteessa sanoa, että nopealla vilkaisulla johtuu etureppusi koosta kun et jaksa?E: Vain töissä. Vapaa-ajalla ei tarvitse olla tekemisissä kenenkään kanssa.
Mulle soitti tänään töihin ihminen ja kertoi kuinka kovasti on huolissaan kun ei jaksa leikkiä lapsen kanssa ja hengästyttää. Sydäntutkimukset olisi pitänyt saada heti. No, luin lähetteen ja BMI oli 37,5. Ei ihme, että vähän hengästyttää.
Kaksi tai kolme on vastaavalla BMI:llä itse sanonut, että ruokavaliossa olisi kohentamisen varaa ja osanneet jopa sanoa, että napostelee/liian isot annoskoot/syö liikaa tämän hetken liikuntamääriin nähden, kun on mietitty missä vois mättää, kun on kipuja/ei jaksa tjsp. Harmittavan vähissä nämä. Usein sanovat ylipainosta, että syy liikunnan vähyydessä, koska kivut tai jokin muu terveysongelma (joka johtuu useimmiten ylipainosta). Sitten kun varovasti kysyy voisiko ruokavaliosta löytyä syytä: EI.Mulle soitti tänään töihin ihminen ja kertoi kuinka kovasti on huolissaan kun ei jaksa leikkiä lapsen kanssa ja hengästyttää. Sydäntutkimukset olisi pitänyt saada heti. No, luin lähetteen ja BMI oli 37,5. Ei ihme, että vähän hengästyttää.
Tilannearvio.Voiko tuollaisessa tilanteessa sanoa, että nopealla vilkaisulla johtuu etureppusi koosta kun et jaksa?
Kylläpä nyt harmittaa kun on täysin paska kaikilla ihmiselämän osa-aluilla.
Tilanne vaatii
Voiko tuollaisessa tilanteessa sanoa, että nopealla vilkaisulla johtuu etureppusi koosta kun et jaksa?
Tempparit loppuu kohta: 19/24.
Muistan sen ajan, kun katseltiin vain sitä virityskuvaa. Ykköseltä ei enimmän aikaa tullut mitään ja kakkoskanavaa (=Tohloppi) ei vielä ollut.miettikää aikaa, kun telviisosta ei tullut kaikenlaista moskaa
antakaa unen tulla niissä ajatuksissa, ehkä huomenna olette parempia imisiä