Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen aivan raato. Pari tuntia tanssimassa vei mehut.

Ai niin, töiden jälkeen viritin pulujen karkottamiseksi sellasen narun 5cm partsin kaiteen yläpuolelle, kun siimaa ei nyt ollut. Tulin kotiin ja löysin pulut seisomassa sen narun päällä. Ei sitte ihan toiminu halutulla tavalla. :ROFLMAO: Naru oli siis löystynyt pulujen painosta. :hyper:

Koira innostui kyllä nyt puluista kovasti ja karvat pystyssä syöksyi kohti. Toivottavasti pulut sai sydärin.

IMG_20190508_210515.webp

Köyhä käy vaan expresseillä samassa kaupungissa ni ei oo Hervannasta kokemuksia. Sinänsä saleista tykänny, kun hinta-laatusuhde mielestäni kohdillaan(y)
Jooo mullakin on nyt vaan kuukauden kortti ku sai halavalla, enkä meinannut jatkaa ko paskat on aukioloajat. Nuita expresseillä en oo viel käynykkää:ruoska:

Ihmiset on kuormittavia.

E: Vain töissä. Vapaa-ajalla ei tarvitse olla tekemisissä kenenkään kanssa.

Mulle soitti tänään töihin ihminen ja kertoi kuinka kovasti on huolissaan kun ei jaksa leikkiä lapsen kanssa ja hengästyttää. Sydäntutkimukset olisi pitänyt saada heti. No, luin lähetteen ja BMI oli 37,5. Ei ihme, että vähän hengästyttää.

Viimeksi muokattu:
katselen Rubber nimistä moternia kauhuelokuvaa, joka lokeroitu kauhukomedian lokeroon.
Lähinnä vain typeryyden ja irstailun ja järettömyyden ylistystä. Tuota näkee muutenkin
ihan kyllästymiseen asti. Aika harvoin tulee fiilis ettei jaksaisi katsoa elokuvaa loppuun.
Nyt kummasti kalvaa juurikin sellainen tunne.

E: Vain töissä. Vapaa-ajalla ei tarvitse olla tekemisissä kenenkään kanssa.

Mulle soitti tänään töihin ihminen ja kertoi kuinka kovasti on huolissaan kun ei jaksa leikkiä lapsen kanssa ja hengästyttää. Sydäntutkimukset olisi pitänyt saada heti. No, luin lähetteen ja BMI oli 37,5. Ei ihme, että vähän hengästyttää.
Voiko tuollaisessa tilanteessa sanoa, että nopealla vilkaisulla johtuu etureppusi koosta kun et jaksa?

Kaksi tai kolme on vastaavalla BMI:llä itse sanonut, että ruokavaliossa olisi kohentamisen varaa ja osanneet jopa sanoa, että napostelee/liian isot annoskoot/syö liikaa tämän hetken liikuntamääriin nähden, kun on mietitty missä vois mättää, kun on kipuja/ei jaksa tjsp. Harmittavan vähissä nämä. Usein sanovat ylipainosta, että syy liikunnan vähyydessä, koska kivut tai jokin muu terveysongelma (joka johtuu useimmiten ylipainosta). Sitten kun varovasti kysyy voisiko ruokavaliosta löytyä syytä: EI.
Onhan siellä myös oikeasti hoidettavia syitä taustalla, mutta jo painonpudotuksella pääsisi osan kanssa pitkälle!
Tykkään itsekin syödä, joten ymmärrän ärsytyksen, kun puhutaan ruokavaliosta :LOL:

Voiko tuollaisessa tilanteessa sanoa, että nopealla vilkaisulla johtuu etureppusi koosta kun et jaksa?
Tilannearvio.
Voihan siellä olla akuuttiakin hoidettavaa, mikä pitää bongata potilaan tarinasta kiinni.

Äkillisesti alkanut hengästyminen päivystykseen, viikkoja/kuukausia/vuosia samanlaisena pysynyt ei ole päivystysasia.

Tälleen karkeasti sanottuna.

Kylläpä nyt harmittaa kun on täysin paska kaikilla ihmiselämän osa-aluilla.

Tilanne vaatii

paikalliseen pitkäripaiseen saapuu huomenna erikoiserä mallaskosken neipaa

täytyy käydä hakemassa perjantaipullo

Tempparit loppuu kohta: 19/24 :cry:.

miettikää aikaa, kun telviisosta ei tullut kaikenlaista moskaa

antakaa unen tulla niissä ajatuksissa, ehkä huomenna olette parempia imisiä

miettikää aikaa, kun telviisosta ei tullut kaikenlaista moskaa

antakaa unen tulla niissä ajatuksissa, ehkä huomenna olette parempia imisiä
Muistan sen ajan, kun katseltiin vain sitä virityskuvaa. Ykköseltä ei enimmän aikaa tullut mitään ja kakkoskanavaa (=Tohloppi) ei vielä ollut.

Back
Ylös Bottom