Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Luin: suoli.

Ei kannata edes yrittää.
Tuhoon tuomittua. Jos sen sais noiden päähän, että en turhaan käske ambulanssia tilaamaan.

Tänään ns. uudessa paikassa töissä. En tiennyt (taaskaan) yhtään mihin piti aamulla mennä, joten palloilin ympäriinsä ja yritin löytää jonkun töissä olevan ihmisen. Lopulta 10 min palloilun jälkeen tuli vastaan nainen, jolla oli avain kaulassa = töissä. Sanoin huomenta, hän tervehti tuttavallisesti. Sanoin, että olen vastaanotolle tulossa ja hän tokas, että niin tosiaan, tulepas perässä. Mentiin hänen huoneeseen, hän istui koneen ääreen ja kysäisi millasia oireita mulla on. "Töihin oisin tulossa." Sitten tuli hämmennys, näytin kuulemma jotenkin erilaiselta. Olisi pitäny kysyä miltä ois pitäny näyttää. Ei varmaan olla aikaisemmin edes nähty, todennäköisesti sotki johonkin toiseen :LOL:

Aina mahtavaa mennä uuteen paikkaan töihin/päivystämään. Ei tunne ketään, tiedä mitään minne mennä, ei mitään tunnuksia ja sitä rataa.

Aina mahtavaa mennä uuteen paikkaan töihin/päivystämään. Ei tunne ketään, tiedä mitään minne mennä, ei mitään tunnuksia ja sitä rataa.
Joo. Syksyllä pth päivystystä aluesairaalassa, käveleviä tarkoitus kattoa. Luulivat, että oon se kokeneempi, joka tulee tekee 24h. Sitten selvis, että vuorolistat sekasin, eikä kukaa oo tulossa toiseksi. Yön päivystänyt jatkoi puoleen päivään, että saivat jonku päivystämään. Perehdytys 10 min. Oli aivan kamalaa.
Joulukuussa suoraan hommiin päivystyksessä, kandi neuvo miten saan potilaslistan auki. Erikoistuva näytti edellisenä päivänö, missä päivystys on (muistin onneksi itekin). Kokemusta sairaalapäivystyksestä 0h (kolmosen manuiluja ei lasketa). Ei ollut kovinkaan mukavaa, onneksi apupäivystäjän roolissa.

Back
Ylös Bottom