Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jokin suolen kuormitustila nyt päällä, vaikka kuun asento väärä.Suolikin on kuormittunut.
Jäi ylikin.^ Riittikö käteinen?
Kotilääkäröinti on hienoa. Kukaan ei taaskaan usko yhtään mitään.
Tuhoon tuomittua. Jos sen sais noiden päähän, että en turhaan käske ambulanssia tilaamaan.Ei kannata edes yrittää.
Se ois varannu mulle ajan lääkärille!Haha, tais olla nainenkin vähän ajatuksissaan, kun noin sait sen takaisin työpöydän ääreen.
Jäi ylikin.
Ensi kerralla huutokauppaan mukaan: äyskäri
Se ois varannu mulle ajan lääkärille!
PääomaSijoittajat olleet liikekannalla, niin ei sileät lopu. Tai sitten on nuukuus iskenyt![]()
Joo. Syksyllä pth päivystystä aluesairaalassa, käveleviä tarkoitus kattoa. Luulivat, että oon se kokeneempi, joka tulee tekee 24h. Sitten selvis, että vuorolistat sekasin, eikä kukaa oo tulossa toiseksi. Yön päivystänyt jatkoi puoleen päivään, että saivat jonku päivystämään. Perehdytys 10 min. Oli aivan kamalaa.Aina mahtavaa mennä uuteen paikkaan töihin/päivystämään. Ei tunne ketään, tiedä mitään minne mennä, ei mitään tunnuksia ja sitä rataa.
Tuli vähän ylivarauduttua, kun joidenkin tuotteiden hinta olikin laskenut viime syksystä 99%PääomaSijoittajat olleet liikekannalla, niin ei sileät lopu. Tai sitten on nuukuus iskenyt![]()