Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Söin tänää Aura-laku jäätelöä.

Riskejä voi ottaa mutta ei nyt sentään tuollaisia.

Juu, erikseen.
Ainii, enhän mä syön karkkia. Ja laku kai karkiksi lasketaan. Paitsi, että kävin teinin huoneessa iltasella haistelemassa tyhjää Sisu-askia.
Mutta Aurajuusto. Nams

Tota Liverpool-Barcelona matsia kattellu mutta voi vittu tota kirkuvaa mielipuolta joka on jotenkin päässy tonne selostamoon.

37a647dd-912d-40f1-93fa-483cca4637c8

Siis tuo Aura-lakujäätelö on oikeasti yllättävän hyvää! Se on vaniljajäätelöä, jossa auraa on lakukastikkeessa mukana. :kuola: Aurajuusto maistuu todella vähän kyllä, eli ei pelkoa.

Jostain syystä odotin, että tuo olisi sellaienn vaaleanvihreä homeklöntti koko pakkaus :confused:

Aamukahvia x 2. Ihmettelin illalla kun ei löytynyt nimeä työnjaosta. Maanantaina pyysin perjantaille pekkasta, oli lyöty ke-pe.. No mikäs, kyllä mulle vapaat maistuu.

No jo on aikoihin eletty! Söin salaatin aamupalaksi! Eli kahta erillaista kanaa + kananmunia, lohta, kolme pientä salaatinlehteä, kaksi palaa kurkkua ja kolme kirsikkatomaattia. Olen nyt vegaani.

Back
Ylös Bottom