Deleted member 43228
Johan on ollut punainen päivä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no, nyt nimenommoon alakoo olla tuo allergiain- ja astmanhoito kohillaan... keuhkokuviin aikaa varailee lekuri miulle.Olis kyllä varmaan ihan hyvä saada se lääkitys kohdalleen.
Johan on ollut punainen päivä.
Minulla taas päinvastoin. Eilen oli parempi kuin tänään. Tänään vain Incap lussalla.eilen oli koko salkku punasella
tänään sentäs lähes puolet vihreällä, ei Touko
Eikun se on jäsen futher.no, nyt nimenommoon alakoo olla tuo allergiain- ja astmanhoito kohillaan... keuhkokuviin aikaa varailee lekuri miulle.
Ei vaan o ihan ilmaista kun on sen monen sorttia plieekettä vakavaoireiseen astmaan plus allergioita -komboon.
Lisäksi imaisee aikas hyvin mehut apinasta. Ja rahat lompuukista. Tästä tosiaannii huumoria veistelin tapani mukaan...
koska viddu why not? Välillä tuntuu että et ymmärää muunlaista huumoria kuin suoraa tissit ja hyvät vitut -tason öhellystä.
Jotain toki sekin.
Minulla taas päinvastoin. Eilen oli parempi kuin tänään. Tänään vain Incap lussalla.
Oliks hyvää?Söin tänää Aura-laku jäätelöä.
No miten voi olla? Maistamatta paskaa.Oliks hyvää?
Söin tänää Aura-laku jäätelöä.
ei pahalla mutta sivusta juttujanne tässä toooovin katsoneena: futherkin.Eikun se on jäsen futher.
Ja Tanpereella on pitsa uunissa.
Pitää vielä tänä iltana suoriutua sinne.
Mä tajusin, että helvetti, enhän mä edes haluaisi täys etää!