Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olis kyllä varmaan ihan hyvä saada se lääkitys kohdalleen.
no, nyt nimenommoon alakoo olla tuo allergiain- ja astmanhoito kohillaan... keuhkokuviin aikaa varailee lekuri miulle.
Ei vaan o ihan ilmaista kun on sen monen sorttia plieekettä vakavaoireiseen astmaan plus allergioita -komboon.
Lisäksi imaisee aikas hyvin mehut apinasta. Ja rahat lompuukista. Tästä tosiaannii huumoria veistelin tapani mukaan...
koska viddu why not? Välillä tuntuu että et ymmärää muunlaista huumoria kuin suoraa tissit ja hyvät vitut -tason öhellystä.
Jotain toki sekin.

no, nyt nimenommoon alakoo olla tuo allergiain- ja astmanhoito kohillaan... keuhkokuviin aikaa varailee lekuri miulle.
Ei vaan o ihan ilmaista kun on sen monen sorttia plieekettä vakavaoireiseen astmaan plus allergioita -komboon.
Lisäksi imaisee aikas hyvin mehut apinasta. Ja rahat lompuukista. Tästä tosiaannii huumoria veistelin tapani mukaan...
koska viddu why not? Välillä tuntuu että et ymmärää muunlaista huumoria kuin suoraa tissit ja hyvät vitut -tason öhellystä.
Jotain toki sekin.
Eikun se on jäsen futher.

Ja Tanpereella on pitsa uunissa.
Pitää vielä tänä iltana suoriutua sinne.

Kävin mielenkiinnosta kurkkaamassa salkut:
Nordnet: -0,53 %
Mandatum: +18.23 %

En kyllä hirveästi jaksa seurata salkkujeni heilahtelua - en ole treidaamassa, joten minua ei oikein jaksa kiinnostaa minkä arvon markkinat lapuilleni kulloinkin antavat.
Enemmän kurssiheilahtelut kiinnostavat ostopaikkojen näkökulmasta. Nyt en kyllä mitään ostanut, en ollut varautunut kurssihälytyksin ja meni jo ohi. Ja nyt kun yritin katsoa, en edes löytänyt kurssihälytysnappulaa jenkkiosakkeisiin. Onko se siellä jossain? Nordnetissä siis.

taskupuhelimen pörssisovelluksella kun on niin vaivatonta käydä väri tarkistamassa, niin nykypäivänä tulee käytyä sielä useamman kerran päivässä

ennenvanhaan kun sieltä ei vielä Isänmaamme pörssi ollut mukana ei tullut juurikaan seurattua

ja aina ostetaan kun käyttötilillä on ylimäärästä

Puhelimen kautta seurantalistan kyttääminen taitaakin näköjään olla ainoa vaihtoehto jenkkiosakkeista ajantasalla pysymiseen. Kurssihälytysnappi puuttuu.
No, opin tänäänkin jotain. (y)

Eikun se on jäsen futher.

Ja Tanpereella on pitsa uunissa.
Pitää vielä tänä iltana suoriutua sinne.
ei pahalla mutta sivusta juttujanne tässä toooovin katsoneena: futherkin.

Mie kävin pizzalla vkonloppuna. En ollut käynyt öö pariin kuukauteen. Pizza kerran 2-4 kk on hurrrrja tahti.

Mä tajusin, että helvetti, enhän mä edes haluaisi täys etää!

Mulla on ihan sama juttu. Olen joskus tehnyt osittain etätöitä eikä siitä mitään tule. Ensimmäinen ongelma on siinä, ettei työt kiinnosta niin paljoa, että saisin tehtyä niitä itsekseni. Tarvitsen ryhmäpainetta ja sitä, että teen jotain toisille ihmisille. Toinen ongelma on miten vaihtaa työmoodin ja kotimoodin välillä jos paikka ei vaihdu. Kolmas ongelma on, että kotona pitkästyy hengiltä pitkässä juoksussa.

Back
Ylös Bottom