Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koko päivä mennytkin tehokkaasti sohvalla. Mitään ei oo saanu aikaan tänään. Kävin pyörähtämässä päivällä navetassa 10min ajan kahtomassa, että elukat elossa, ruokaa edessä ja kissa tallessa/hengissä (eilen tippui lietekuiluun, pääsin omin keinoin ylös).Sohvalla on ihmisen hyvä olla. Nyt voisi sumpittaa ja hieman myöhemmin sauna tulille.
40v miehet osaa jo tehdä päätöksiä
Ootko jo varannu mulle sinne paikan?
Kiitos tästä mielikuvasta.Jeesus sentään, join kupin kahvia ennen salia ja piti sitte neljästi käydä pissalla treenin aikana, ettei käy vahinkoja. Kyky nostaa päälle 150 kg maasta normaalisti ilman pissa- ja pieruvahinkoja ei kyllä yhtään korreloi rakkovoimiin äkillisissä aivastuksissa hormonaalisen vaikutuksen alaisena.![]()
en osaa
Kiitos tästä mielikuvasta.
Tuo vaasalaislehden päätoimittaja kun kehoitti miehiä nostamaan vaimon hameen helmaa ja panemaan paljaalla. Ongelmana siis suomen laskuun kääntynyt lisääntyminen ja hänen kommenttinsa sekä siihen liittyvä mielensäpahoittaminen. Otti sitten kantaa toimittajan kysymykseen ja esitti jossain haastattelussa hyvä vertauksen huonoihin haastattelukysymyksiin.No okei, en minäkään ihan kaikkiin asioihin osaa tehdä päätöksiä, esim. Tissit vs. pylly, nuorempana myös Jonna vs. Erin oli hankala kysymys pohdittavaksi, nykyään ei niinkään. Mutta perus lähetäänkö kuuntelemaan musaa ja otetaan pari kuppia on mun mielestä aika simppeli kyllä/ei - valinta.
perus lähetäänkö kuuntelemaan musaa ja otetaan pari kuppia on mun mielestä aika simppeli kyllä/ei - valinta.
Ootko jo varannu mulle sinne paikan?![]()
Kiitos tästä mielikuvasta.
Pidän mielessä! Ei olis huono vaihtoehto sinne tulla töheltämään, mutta kirralla taitaa olla paikat varattuna jo ties mihi asti.Siihen asti ei minun palkkaluokkani valitettavasti riitä.
Mutta voin toimia suosittelijana.![]()
mutta kirralla taitaa olla paikat varattuna jo ties mihi asti.