Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Poika tuli just himaan, tai yritti tulla mutta ei saanut ovea auki. Sitten kun sisään pääsi kysyi että voinko auttaa kengät jalasta, sitten takki jne... Ajoi vihdistä himaan tossa räntäsateessa ja +2 näyttää mittarissa olevan, on poika ns jäässä.
Mulla on kans joskus aikuisiällä mopoillessa ollut sormet niin jäässä, että vaikka pysähdyin matkalla kolme kertaa lämmittään niitä, niin perille päästyä heikompi olisi jo äännähdellyt kivusta, kun alkoi tunto palailla sormiin. Kyllä muuten sattu.

Pakkasta oli rapiat -30 °C. Pakko oli siirtää mopo, jotta pääsi rassaamaan.

Mentiin tänään urheilupuotiin, kun miesihmisen piti ostaa itselleen pukineita. Etukäteen sanoin, että mulle pitää sitten sanoa "Ei" jos aion ostaa jotain.

Lopputulosta oli se, että mulla oli enemmän ostoksia kuin hänellä.

Töissä muutama vuos takaperin kuuntelin ku duunikaveri kerto että kesällä mökillä puoliso katteli telkkarista jotain salkkareiden uusintoja,hän itse istu pihalla ja katso puhelimesta jalkapallon MM-kisoja.Täytyy myöntää että itseäni tilanne kyllä ihmetytti,onks toi jotain valtapeliä vai ihan vaan tyhmyyttä?

Töissä muutama vuos takaperin kuuntelin ku duunikaveri kerto että kesällä mökillä puoliso katteli telkkarista jotain salkkareiden uusintoja,hän itse istu pihalla ja katso puhelimesta jalkapallon MM-kisoja.Täytyy myöntää että itseäni tilanne kyllä ihmetytti,onks toi jotain valtapeliä vai ihan vaan tyhmyyttä?

Eikös se ole vain viisautta ja nykytekniikan tuomia mahdollisuuksia? Piruako tuota tappelemaan että mitä katotaan, kun kumpikin voi kattoa mitä tahtoo? En minäkään jää kattomaan sohvaperunoita, kun Nainen niitä kattoo, vaan menen omaan rauhaani kattomaan por...netflixistä jotain ihan muuta.

Pitääkö huolestua kun Nainen haluaa katsoa naisten formula sarjaa?

Pitää. Seuraavaksi pitää päästä paikanpäälle ja sitten saatkin seuraavaksi kunnian ostaa jonkinlaisen kisavehkeen.

Eikös se ole vain viisautta ja nykytekniikan tuomia mahdollisuuksia? Piruako tuota tappelemaan että mitä katotaan, kun kumpikin voi kattoa mitä tahtoo? En minäkään jää kattomaan sohvaperunoita, kun Nainen niitä kattoo, vaan menen omaan rauhaani kattomaan por...netflixistä jotain ihan muuta.
Tietysti sohvaperunat pitää kattoa!

May the 4th be with you.

20190504_184501.webp

Jos siinä haettiin sitä, että pallon perässä juoksua olisi pitänyt saada katsoa isolta ruudulta. Vaikea noista kyllä on arvata, että kumpi on vielä vähemmän tärkeää, salkkareiden uusinnat vai se pallon jahtaaminen. Varmaankin siellä mökillä olisi ollut kummallekin jotain oikeaakin työtä, eikö ne mökit työprojekteiksi ole hankittu?

Jeesus sentään, join kupin kahvia ennen salia ja piti sitte neljästi käydä pissalla treenin aikana, ettei käy vahinkoja. Kyky nostaa päälle 150 kg maasta normaalisti ilman pissa- ja pieruvahinkoja ei kyllä yhtään korreloi rakkovoimiin äkillisissä aivastuksissa hormonaalisen vaikutuksen alaisena. :confused:

Back
Ylös Bottom