Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan uteliasuuuttani kyselen: nukkuuko kukaan mies heräämättä yöllä?

Harvemmin, viime yönä heräsin kahdesti ensimmäisellä kerralla vessaan, toisella kertaa heräsin ja mietin herättyäni paljonko kello on, se oli sen verran että sai jatkaa nukkumista.

Yölliset heräämiset on joskus ihan hanurista, jos niissä ei ole mitään syytä, kuten vaikka vessahätä. Siinä tapauksessa on hyväkin herätä, mutta että herää välillä öisin ihan vain pohtiakseen asioita ja todetakseen että voisi nukkua vielä niin se välillä risoo.

Mietin vaan tuota nukkumisasiaa kun elämässä olen muutaman ihmisen kanssa nukkunut säännöllisesti samassa sängyssä ja heistä jokaisella on ollut jonkun sortin herkkäunisuutta.

Vai olenko minä syypää siihen, että tulee unihöiriöitä. Itsehän nukun kuin tukki kaiket yöt.

.
Ihan uteliasuuuttani kyselen: nukkuuko kukaan mies heräämättä yöllä?

Itse olen ollut aina hyvä sängyssä ja nukun myös hyvin, heräämättä kertaakaan. Jos herään yöllä niin jotain on pielessä.
Olen jo monta vuotta harrastanut aamuöistä heräilyä. Lisäksi kovin pienikokoisen tekstin lukeminen ja ymmärtäminen on mennyt iän myötä lähes mahdottomaksi.

Nukun sikeästi, ellen herää.

Aiheena heräämiselle on tarve tyhjentää rakko. Tarvetta ei ole, jos en ole urheillut illasta ja litkinyt vettä. Yleensä kylläkin urheilut ajoittuu iltaan.

Olen joskus miettinyt, että jos en yöllä nouse vessaan, vaan jatkan unia, niin aamulla se suihku ei meinaa päättyä millään. Niin paljonkohan sitä tavaraa tulisi, jos sen oikein mittaisi. Ei varmaan litraa, mutta pitkälle yli pintti, varmasti.

oli kiva nähä kamui... on selkeestikin rättiviikot menossa
kun kamut antaa rättei miulle ja iteki rätei kamuille annellut.
Tämä guta önn tee-se-itse-rojektien harrastajille.

Nukun sikeästi, ellen herää.

Aiheena heräämiselle on tarve tyhjentää rakko. Tarvetta ei ole, jos en ole urheillut illasta ja litkinyt vettä. Yleensä kylläkin urheilut ajoittuu iltaan.

Olen joskus miettinyt, että jos en yöllä nouse vessaan, vaan jatkan unia, niin aamulla se suihku ei meinaa päättyä millään. Niin paljonkohan sitä tavaraa tulisi, jos sen oikein mittaisi. Ei varmaan litraa, mutta pitkälle yli pintti, varmasti.

No otat ja mittaat. Sitten tulet tänne kehuskelemaan ja kyllä joku varmasti laittaa paremmaksi.

Jokseenkin turhauttavaa välillä (aina), kun töissä tulee liikaa kysymyksiä mieleen. Parempi se on kysyä viisaammilta, kun kuitenkin tietävät.

Oli joskus talvella asiallista keskustelua termospulloista.

Viimeiset 4,5 vuotta käytössä ollut Thermoksen tuote hajosi tänään, kahvi oli kylmää jo klo 9. Tyhjiö kadonnut tyystin.

Laskeskelin että pullo on tuona aikana sumpitettu yli 1000 kertaa, joten ihan huonona ei tuotetta voi pitää.

Ostin tilalle Airamin pullon, joka kokonaan rosteria ja 10v tyhjiötakuu. Katsotaan kauanko tämä kestää.

Back
Ylös Bottom