Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

moikka moi armaat papattimet pakkiksella!

Minä vähän vähemmän kuin kasi, koska hyvät unet alla ja ei unettanut. Myös Game of thrones S1E1 tuli katsottua nukkumaanmeno aikaan.

Tein kans ite munkei kahta laatua: normi sekä rahkamunkki joista jälkimmäinen oli muutes aivan törkeen hyvä, mietinkin et onk se se oikea bodymunkki?

Tein kans ite munkei kahta laatua: normi sekä rahkamunkki joista jälkimmäinen oli muutes aivan törkeen hyvä, mietinkin et onk se se oikea bodymunkki?
ilmeisesti önn.

Gonza-moment: Istun Brysselin kentällä Business Loungessa, niin skumppaa ja
siitähän tuli saatana keittiöjakkara

DSC-0378.jpg
Kaikkeen sitä naisen takia joutuu :)

kuolo sais tulla jo korjaamaan...

Hitto, että on vaikea saada pankista palvelua. Etsin Nordean Trade Finance-osaston numeron netistä. Soitin, numeroon ei saada yhteyttä. Soitin yritysasiakaspalveluun, ja kysyin numeroa. Rouva tarvitsi meidän yrityksen y-tunnuksen ensin, jotta pystyi kertomaan mulle sen TF:n puhelinnumeron. Siinä välissä sen piti vielä itse soittaa sinne numeroon kysyäkseen, voiko sen numeron antaa minulle. Voi kuulemma, joten antoi numeron. Soitin numeroon useamman kerran, ei vastausta.

Tässä on pitkälti syy, miksi pääosin vaihdoimme Danskeen vuosia sitten. Myös Dansken toiminta menee aivan mahdottomaksi, kuten kaikkien muidenkin. Terrorismia ja rahanpesua pelätään niin paljon, että mistään ei tule enää mitään, kun yrittää tehdä ulkomaankauppaa pohjois-afrikkaan ja lähi-itään. Helpommalla pääsisi jos lähtisi itse lentäen hakemaan rahat sieltä ja samalla toimittamaan papereita.

Jatkan pään seinään hakkaamista.

Illaks tarttis sätkiä töihin, ei taas kiinnostusmittaria heilauta kyllä yhtään. Ja heti perään pistin nimeä listaan viikonlopun mahollisille keikoille, lauantaina kun joutuu mennä kuitenkin 5h duuniin.Perkele.

Illaks tarttis sätkiä töihin, ei taas kiinnostusmittaria heilauta kyllä yhtään. Ja heti perään pistin nimeä listaan viikonlopun mahollisille keikoille, lauantaina kun joutuu mennä kuitenkin 5h duuniin.Perkele.
Käärit ne kotona valmiiks.

höhö

Kai miehilläkin on jotain outoja kiertoja ei ehkä kuukauden syklissä mutta taas on jostain syystä ihan mahdoton ajatus nukkua 8h putkeen, viikon taas heräillyt noin 10 kertaa yössä ja siksi on sitten keskellä päivääkin niin väsynyt että eilenkin tuli otettua päiväunet. Tosin myös tämän saman 10 päivää olen valitellut sitkeää närästystä. #olenkoraskaana

ihan mahdoton ajatus nukkua 8h putkeen

Ihan uteliasuuuttani kyselen: nukkuuko kukaan mies heräämättä yöllä?

Itse olen ollut aina hyvä sängyssä ja nukun myös hyvin, heräämättä kertaakaan. Jos herään yöllä niin jotain on pielessä.

Yleensä ensimmäinen herääminen kolmen maissa, yhteensä noin kolme kappaletta yössä.

Back
Ylös Bottom