Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oma asunto on paras ostokseni ikinä. Saa maalata kämpän niin räikeäksi kuin huvittaa eikä tarvitse asua oksettavassa valkoisessa mielisairaalamaisessa tilassa.
Kai kuitenkin teit tästä jo tarjouksen?Kokoajan oon perseauki, mut oishan se kivaa kun vois sanoa, että kaikki mikä näkyy on meirän
Ja tuohon juoksemiseen, matalilla sykkeillä juokseminen nyt on täysin mahdoton ajatuskin. Oon siirtynyt tekemään sellaiset harjoitteet pyörällä tai metsässä kävelemällä
Edit. Yksi sukulainen tarjosi reilua 150ha metsää, mutta kun en oo MÖYKKYNEN, niin ihan just nyt ei löytynyt sen vertaa takataskusta![]()
Höpötipöpöti. Kyllä jämpti on niin, että ainakin peruskuntoilijalla kunto nousee ihan hyvin jatkuvilla överisykkeillä treenatessakin.
Ja miksei opettelisi heti alusta sitä rauhallista tahtia, sit kun ne aloittelijan edut on käytetty loppuun?
Tsek ja tsek.Oma asunto on paras ostokseni ikinä.
Eikä tarvitse asua oksettavassa valkoisessa mielisairaalamaisessa tilassa.

Oma asunto on paras ostokseni ikinä. Saa maalata kämpän niin räikeäksi kuin huvittaa eikä tarvitse asua oksettavassa valkoisessa mielisairaalamaisessa tilassa.
Viitaten aiempaan raha-säästö-eläke keskusteluun.
En osta osakkeita, en rahastoja. Olen nähnyt liian monta nuorta ja nuorehkoa ihmistä kuolevan/sairastuvan tai loukkaantuvan vakavasti että pystyisin perustelemaan itselleni "sitten eläkkeellä" asenteen. Joten raha kiertämään ja kokemuksia hakemaan nyt kun siihen on mahdollisuus.

gontsa kerkesi
![]()
![]()

Lupaa niille munaa, siis jos on irmoja tai voit toki tehdä omanvalinnan mukaan saman myös miehille.On tämäkin hommaa, jumaliste. Pomo kysyi joku aika sitten, että lähenkö Brysseliin vappuna. Minä että akateemista turismia, mikä ettei. No ei, siellä pitäis neuvotella yhteistyöstä italialaisten, tanskalaisten ja romanialaisten kanssa, en vaan tiedä yhtään mistä puhua ja mitä niille luvata
Hyvä minä![]()
Kerro alkuun pari kaskua Il Ducesta, Steen Viktor Christenseenistä, ja Nicolae Ceausescusta.On tämäkin hommaa, jumaliste. Pomo kysyi joku aika sitten, että lähenkö Brysseliin vappuna. Minä että akateemista turismia, mikä ettei. No ei, siellä pitäis neuvotella yhteistyöstä italialaisten, tanskalaisten ja romanialaisten kanssa, en vaan tiedä yhtään mistä puhua ja mitä niille luvata
Hyvä minä![]()