Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun G-kello on postissa :hyper:. Ensin pitää malttaa olla muutama tunti nyrkin ja läppärin välissä ennen kun voi lähteä postiin.
Ja kun en millään malttaisi.

Korostan, että en tiedä. Voi hyvin olla että aiheuttaisikin, mutta ihan nopea päätelmä että vaikka Homo habilis olisikin lähes persereikä läpikuultavissa olevissa jookapäntseissä sitois kengännauhoja paikallisella kävelykadulla, niin se ei aiheuttaisi voimakasta yhtymisen tarvetta. Korostan, että en tiedä. Voi toki aiheuttaakin. Eli parempi pitää farmarihousut varmuuden vuoksi.

Kyllä mä mielellään näin rumana sinkkumiehenä vaatisin kalifaatiksi muuttamista että ei tarviis katella noita naisten vartaloita.
Säkkeihin vaan joka eukko.

Leaderin Dream proteiinipatukat on vaan niin hyviä... Tosi karkkia siis. :kuola:

Pääsiäismunat Prismassa -50%. Arvatkaa ostinko monta rasiaa Oreo-täytemunia ja Lindtin munia!:barefoot:
Tästä inspiroituneena melkein eksyin kauppaan metsästämään näitä tarjouksia töiden jälkeen - mutta sitten muistin, että eilen juuri, kun olin päättänyt että riittää tämä mässäily, kotiin ilmestyi pääsiäiskakku!

E7OXHGF.png

Päivän Kamala Luonto hesarissa kosketti sisintäni lämpimästi.

MiihSDS.png

Peräti niin kuuma että mökille polkas topissa:oujee: ja niin ois ollu toppatakkia ja pipoa ja rukkasia matkassa:cool:

^^Ehdotan sinulle kävelylenkkiä keskustassa hyvin kireissä, valkoisissa trikoissa (kommandona) tuon pallon kanssa, ja kuvan lähettämistä vokotille.

E. ja kireillä tarkoitan todellakin hyvin kireitä.
ehdotat että herr futher lähtee tuollaisessa asusteessa?

Back
Ylös Bottom