Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osanotot täältäkin.hirvikolarissa
Mahtaa olla paikat hellänä...Ihan kiva pääsiäinen; miehen kanssa maattiin 3 pv.![]()
Kalleinta on olla pois markkinoilta.
Ei säästämällä vaurastu. Toki se, mitä tavoittelee on jokaisen itsensä määriteltävissä. Jos 100000 riittää niin 200e kuussa sellaisen 41 vuotta ja se on kasassa.
Mahtaa olla paikat hellänä...
Sama homma.Nyt ei kyllä jaksaisi lähteä töihin.
Jep. My point exactly!Joo pitäähän kai niitä koomapotilaita ja vastaaviakin joidenkin välillä käännellä makuuhaavoja välttääkseen.
Tässä ilmeisesti puhutaan säästämisestä "rahat sukanvarteen"-säästämisenä?Tolla samalla summalla ja aikajänteellä, varovaisella 3% vuosituotolla päästäisiin jo 200k€ ja 5% tuotolla päälle 300k€. Itellä menee 1000-1500/kk "säästöön", josta puolet suoraan ETF:iin ja puolella täsmäostoksia. Noin pitkällä aikajänteellä tolla sais yli 2 miltsiä kasaan.Ei säästämällä vaurastu. Toki se, mitä tavoittelee on jokaisen itsensä määriteltävissä. Jos 100000 riittää niin 200e kuussa sellaisen 41 vuotta ja se on kasassa.
Sama homma.
Mutta tekemään tekemään, käsky on käsky. Minä yritin kyllä sanoa, minä olen itsekin ensimmäistä päivää täällä!
2B76 tuollasella löytyypi.Ai mikä robotiikka-etf?
Siinä jo useammat työvälineet käyvät pöydällä. Aikaakin jokunen tunti.
Itsellä maksimit taitaa olla 8 tai 9 ruokalajia.