Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu ja voi olla että ei saa mitään. Mutta jos ei yritä, ei ainakaan saa mitään.

Se kallis robotiikka-eeteeäffä on nyt rapiat + 20 % jota ostin vaikka puhelit, että kallista on eikä kannata ostaa.

Tällä haen sitä, että jos ei yritä, ei saa. Kalleinta on olla pois markkinoilta.
Muistat aivan väärin. En ole sanonut, että on liian kallista eikä kannata ostaa.

Olen samaa mieltä, että ei kannata markkinoilta pois olla. Verojen takia myyminen on harvoin kannattavaa.

Viimeksi muokattu:
Minä ostin f-securea ja forttumia

tai kaupathan toteutuvat vasta kohta, mutta olen jo eellä(jonossa)

Tässä ilmeisesti puhutaan säästämisestä "rahat sukanvarteen"-säästämisenä?Tolla samalla summalla ja aikajänteellä, varovaisella 3% vuosituotolla päästäisiin jo 200k€ ja 5% tuotolla päälle 300k€. Itellä menee 1000-1500/kk "säästöön", josta puolet suoraan ETF:iin ja puolella täsmäostoksia. Noin pitkällä aikajänteellä tolla sais yli 2 miltsiä kasaan.

Niin, ilman minkäänlaista korkoa.

Ja osaan minäkin laskea, miten saa miljoonia :giggle:

Sattuipa hassusti kun aloitin myös dieetin tänään. No ei kai sellaista dieettiä ole, mihin ei yksi täytemuna mahtuisi, silloin tällöin.

Mulla oli käynnissä melko kivasti sujuva "hauikset kuntoon"-projekti kesää varten, ja nyt kaikki valuu hukkaan tämän helvetin ranteen takia. :cry:
Positiivista on kuitenkin se, että sovittelin viikonloppuna yli 10 vuotta vanhoja farkkuja, ja kaikki menee jalkaan vieläkin. Säästän niitä siksi, että tiesin niiden tulevan jossain vaiheessa taas takaisin muotiin. :hyper:

Sattuipa hassusti kun aloitin myös dieetin tänään. No ei kai sellaista dieettiä ole, mihin ei yksi täytemuna mahtuisi, silloin tällöin.
Helposti mahtuu.

Mä söin Ben&Jerry jätskiä pääsiäisenä. Ja aika kivasti mahtui makroihin .:LOL:

rakkautta rakkautta pienet palleroiset, mie teille veisaan ja toivotan

Kohteessa.

20190423_112938.webp

Back
Ylös Bottom