katso liitettä 154302 Muutama ongelmallinen vaatekappale, joita käyttää satunnaisesti. Vähän houkuttaisi pistää eteenpäin, mutta jos kuitenki säilyttäisi.
Nope. Kiertoon. Lue KonMari

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
katso liitettä 154302 Muutama ongelmallinen vaatekappale, joita käyttää satunnaisesti. Vähän houkuttaisi pistää eteenpäin, mutta jos kuitenki säilyttäisi.

Oon jotai perus ajatuksia siitä lukassut netistä.Nope. Kiertoon. Lue KonMari![]()
Oon jotai perus ajatuksia siitä lukassut netistä.
Mutta kun...![]()

Luonnollisesti jätin jäljet seuraavalle kävijälle.
Siinä on kauhea työmaa löytää mun ruholle sopivia uusi vaatteita!Älä epäröi! Tietäisit kyllä heti, jos vaatekappale säteilisi iloa
(Ja sitten voi ostaa tarvittaessa uuden...)
Kysy mieheltä, varmasti saa rehellisen mielipiteen!Siinä on kauhea työmaa löytää mun ruholle sopivia uusi vaatteita!
Veikkaan, että kämpän ulkopuolella ei onnistu. Voi tulla sanomista
Jos vielä heitit nokareiset paperit roskikseen, etkä pönttöön, niin puollan hakemusta Venäjän kansalaisuudesta!
Niille olisi suuri tarve, mutta en halua yhtään ns. turhaa leikkausta, koska mun tuurilla menee vituiksi. Hengenhädässä, syövässä, kovissa kivuissa, merkittävissä voimapuutoksissa tai paskan karatessa jne. saa kirurgi operoida, jos on operoitavaa. No, tiivistetysti oikean tarpeen vuoksi saa operoida.Eikö tarvii tissejä?
Jos ei niin kuvia.
Tissileikkaus menee vituiks?