Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jotenki järkytyin Maisa Torpan iästä. Pitäskö minunkin näyttää tuolta? Pitää osallistua johonkin muodonmuutokseen. Sisältäen hiukset, meikki, vaatteet.

Eikö tarvii tissejä?

Jos ei niin kuvia.
Niille olisi suuri tarve, mutta en halua yhtään ns. turhaa leikkausta, koska mun tuurilla menee vituiksi. Hengenhädässä, syövässä, kovissa kivuissa, merkittävissä voimapuutoksissa tai paskan karatessa jne. saa kirurgi operoida, jos on operoitavaa. No, tiivistetysti oikean tarpeen vuoksi saa operoida.

Tisseistä ja vituista tuli mieleen, että tölsyn ostaminen on sieltä suunnalta.

Eilen illalla kävin powerissa, muissa asioissa mutta kyttäilin telkkareita. Oon mittaillut että 55" on seuraava tölsy. Lähinnä sisustusteknisistä syistä
Anyway, linkin sonya myyjä suositteli, että siinä on kokoluokan paras prossu, eli paskat lähetykset paras kuva, 4k lähetykset yhtä ok ku muilla. Äänentoisto ylivoimaisesti noista paras. Hinta oli 1799e! Ei puhunu mitään, että tänää hinta 1399e. Ens viikolla alle tonnin?

SONY 55” OLED SMART-TV KD55AF8BAEP - Power.fi

Tissileikkaus menee vituiks?

Rachel2.jpg

Tai sitten alkaa tissi mätimään. Olen joskus yön pimeinä tunteina kaivellut jonku virolaisen sepän laittaman, tulehtuneen, silikonitissin pois.

On muuten jonkin verran väsynyt, lihava ja kipeä olo. No 1pv töitä, 10pv vapaata, 2pv töitä, 5pv vapaata.

Back
Ylös Bottom