Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulle conttinentaalin polkupyöränkumeja

en osta, kerran ollut eikä seuraavaa kertaa tule, en ollut lainkaan tyytyväinen, hirvittävän suuri vierintävastus

Screenshot_20190410-101456~2.webp
Tä?

7km hölköttelyä, 1km kävelyä. Oli pelottavaa, kun auraustraktorilla sama reitti ku minulla. Jouduin tekemään vähä lisälenkkiäkin, ettei tarvi juosta sen edessä/takana koko aikaa. Silti se tuli uudestaan eteen. Viimeiset pari kilometriä sai onneksi mennä rauhassa :LOL:

Uhka vai mahdollisuus, mämmitankkaus ennen kyykkytreeniä.

No nyt mullekin tuli maturea kun sitä kaipailin. Ja Haraldin ja Helgan rakkauspaketti.

Huolto-ohjekirjasta (nyt laitan muistin varasta)
Sytytyksen säätö: Käännä virranjakajaa myötä tai vastapäivää kunnes käyntiääni kuulostaa hyvältä.
Ei tarvii turhaa tietotaitoa :)
Sitä ei ole ollut myöskään autojen valmistajilla.

"Muuten hyvän maastoauton heikko kohta oli moottori, jonka kestoikä oli vain 20 000–30 000 kilometriä. Niitä korjattiin puolustusvoimissa vuosittain viisikymmentä"

:cautious:

Sitä ei ole ollut myöskään autojen valmistajilla.

"Muuten hyvän maastoauton heikko kohta oli moottori, jonka kestoikä oli vain 20 000–30 000 kilometriä. Niitä korjattiin puolustusvoimissa vuosittain viisikymmentä"

:cautious:
Mun mielestä noissa oli Ladan kone ainakin jossain vaiheessa?

Nyt paljastan salaista armeijatietoa mutta ehkä tämä synti annetaan anteeksi.
Itselläni on sodanajan sijoituspaikka ajoneuvoasentajana koska niitä tein myös aikaani viettäessä, tosin ainoa syy oli että yksikön päällikkö oli varsin mukava ja käytännönläheinen mies ja kysyi minulta että mitäpä haluaisit täällä tehdä että edes jotenkin viihtyisit niin tuumasin että ko.homma vois olla mulle sopiva koska itse pajoittanut omiakin romuja siviilissä.
Tässä kohtaa voisi huomauttaa että mulla oli ollut oma kuljetusliike 8 vuotta jo ennen tätä keskustelua ja sattuneesta syystä olin ihan aavistuksen näreissäni kun en päässyt sluibaamaan koko touhua.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom