Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Ai niin kuin tyrkyttää myös kierrättämistä ja kerrostaloasumistakin? :ROFLMAO:
Yhyyyy. :LOL:

Onpa mukavaa, että joku taho kertoo tämänkin olevan aivan normaali asia, ihan yhtä normaali kuin kierrättäminen.
Ja tosiaan molemmat tutkitusti myös vähentävät ympäristön kuormitusta, eli faktoja, mutta voihan mielensäpahoittajat. :LOL:
Tuo reaktio ja aiheen turhanpäiväisyys menee samaan koriin täällä paljon parjattujen feministien mielenpahoittamisten kanssa. :ROFLMAO: :ROFLMAO:

rok rok rok

Missä iässä miehet kykenevät itse päättelemään keliin sopivan pukeutumisen? Kuinka monen parisuhdevuoden jälkeen ne ymmärtää tehdä oma-aloitteisesti edes jotain kotitöitä?

Tänään ei huvita lähteä salille. Itseasiassa tekisi mieli mennä nukkumaan.

Missä iässä miehet kykenevät itse päättelemään keliin sopivan pukeutumisen? Kuinka monen parisuhdevuoden jälkeen ne ymmärtää tehdä oma-aloitteisesti edes jotain kotitöitä?
Keliin sopiva pukeutuminen: kuljen yleensä aika vähissä vaatteissa, mutta en valita.

Kotitöiden teko: opitaan kotoa.

Äsken pyykin pesu.
Tomaatintaimien valon asettelu paremmin + lannoitus.
Astianpesukoneen hurautus. Paraikaa luukku auki kuivuvat ja kohta kaappiin.

Minulla on takki tyhjä aivoissa. Matriisit pörisee ruutupaperilla.

Ihmekkään, kun kotityöt hoituu tässä aivan huomaamatta.

Back
Ylös Bottom