Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta videoo vois laittaa...pidetään keskustelu asiallisena&kuvia ei tarvi lähettää

Saat tästä mukavan kuvan meidän kissasta!on erinäisistä syistä aika "siipi maassa", uupumus, väsy ja ketutuksen multihuipentuma. Täällä kun kansalla just rakastettavan vinoa huumoria,
meininkiä ja meisselinkiä, niin nyt ku oisin "vähän" piristyksen, tsempin yms., tarpeessa niin sanokeepa miulle mitä tahnasa positiivista...
kidois jo etukätteen.

Ja jos olen jollain tapaa pahoittanut sinun mielesi niin nöyrin anteeksipyyntö, ei ole ollut tarkoitus.Minusta viis. Sinä menetät!
Kääk mistä päättelit että olet mieleni pahoittanutJa jos olen jollain tapaa pahoittanut sinun mielesi niin nöyrin anteeksipyyntö, ei ole ollut tarkoitus.
Eikä ole mitenkään vieläkään tarkoitus olla ilkeä tai pahoittaa mieltä tai millään muullakaan tapaa olla missään määrin ikävä niin vaatii aika hitosti että minä ihan oikeasti etenen keskustelua pidemmälle netissä.

Sitä postarikeikkaa mä kyllä odotan innolla.Kääk mistä päättelit että olet mieleni pahoittanutsellaiseen ihmeeseen nimittäin ei moni kykene. Viime kerrasta taitaa olla vuosi ja silloinkin olin ihan itse syypää
Et ole minulle selityksiä velkaa, nähdään postilaatikolla jos nähdään
![]()

Seuraavalla kerralla sitten!Ei onnistunut.katso liitettä 154156
... tä.Seuraavalla kerralla sitten!
Miesolento kysyy aina minulta millanen keli on, vaikka sillä on kännykkä kädessä. Tänään sanoin, että saat ottaa ite selville. Katto kännykästä, että pari astetta lämmintä. Kun päästiin ulos, alko ulina, miksi en kertonu, että tulee vettä. Kilttiinä tyttönä tokaisin, että sinullaki pää kääntyy sen verran, että näet ikkunasta pihalle. On nää kaupunkireppanat välillä vähä tämmösiä...
oih! Kiituksia! Piristi.Saat tästä mukavan kuvan meidän kissasta!
katso liitettä 154155
Ei onnistunut.katso liitettä 154156
Paranee.peruin kevään kilpailut, koska elämänlaatu saattaapi parantua siitä kun ajattelee omaa terveyttään eikä suorita tunnollisesti.