Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kahvia, kroppa vähän sen makunen että eilen tuli tehtyä jotain. Tihuttaa vettä, ei ulkohommia siis. Vois siivota ja täyttää kilsat verolippuun.

Jira ja Confluence nurin. Se on sitten kahvin litkimistä, kakka ja käsien heiluttelua.

Ei helevata että väsyttää.
Muutenkin ihan liian myöhään menossa nukkumaan, niin sit vielä kurkkasin mikä leffa Knock Knock ja tämä kohtaus lävähti silmille:
Knock-Knock-Film.jpg

Hehän siellä olivat Keanu Reevesin ovea koputtamassa. Alkovat sitten vamppaamaan Keanua oikein tosissaan (virtuaalisesti vamppaamaan mua), eihän sitä nukkumaan päässy ennenku Keanu lopulta murtu ja tuli se kohtaus minkä takia valvo. Ihan törkeen pitkään vaan Keanu kesti. Mut hyvä kohtaus oli, en kadu! Ana de Armas on kyllä söpö ja melkonen body tytöllä huh-huh!
Nyt lisää kahvia.

Mä nukun aina hyvin.

paitsi viimeiset kaksi yötä.

Olo on kuin humalassa olis.

.....

edit. Oli tunne, johtuen ehkä tuosta nukkumattomuudesta, että kaikki menee töissä päin vittua (paitsimuna). Hommat kaatuu niskaan, mitään en saa tehtyä. Paketti lässähtää. Että en ansaitsiskaan satkua vuosi tästä. Potkut sietäis tulla. .. MUTTA yksi palaveri niin kaikkihan on perseestä, mut ei minun vuokseni. Kaikki hyvin. Palkka ansaittu, lisääkin sietäis.

Lähtisinkö kirjastoon tekemään koulutehtäviä vai jäisinkö kotiin ja kuvittelisin tekeväni koulutehtäviä. Ehkä olis ihan ok lähteä ihmisten ilmoille eikä vaan aina olla töissä, koulussa tai kotona.

Juuri piti kehua ettei mulle vaan mainostella naisia, mutta luurilla niitä nyt sitten tulee teinistä äitiin.

Screenshot_20190408_114351.webp

Ei tuo nyt paha tosin olisi matureksi.

Back
Ylös Bottom