Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi mulle EI tyrkytetä vanhempia naisia? Eikä kyllä nuorempiakaan.

Jos ei lähistöllä ole? :D Mietin vain kun kovasti lupaavat lähistöltä kypsiä naisia, mitä jos asuu jossakin korvessa missä ei ole toista kädellistä lähimaillakaan?:ROFLMAO:

Kuten ne Pirkot sun muut vain 2 kilometrin päässä.

Jos ei lähistöllä ole? :D Mietin vain kun kovasti lupaavat lähistöltä kypsiä naisia, mitä jos asuu jossakin korvessa missä ei ole toista kädellistä lähimaillakaan?:ROFLMAO:

Kuten ne Pirkot sun muut vain 2 kilometrin päässä.
Ihan sama oikeastaan, olen katsellut tuota Valamoa viime päivät hyvänä loppusijoituskohteena itelle.

Mulla pyöriin vaan Bubbleroomin mainokset kun ostin joskus talvella tuon mekon itselleni. Ja nyt se ryökäle on alennuksessa.

Screenshot_20190407-185528~3.webp

Olisinpa vhtä kaunis kun kuvan nainen kun laitan oman mekon päälle .

Mulla pyöriin vaan Bubbleroomin mainokset kun ostin joskus talvella tuon mekon itselleni. Ja nyt se ryökäle on alennuksessa.

katso liitettä 154140

Joo, pientä ongelmaa mekkojen kanssa. Viikolla sovitin paria mekkoa. Ei yhtään hyvä. Pitää varmaa Viron reissulla hommata silarit, koska niille olisi tarvetta. Vaatteissa usein oletetaan naisolennolla olevan tissit, joiden koko on suoraan verrannollinen vaatteen kokoon. Ei ole.

katso liitettä 154140

Jos sä olisit vielä kaatisketjussa ja mä en tekemässä munkkivalaa niin ehdottaisin että ostain mekon sun päältä täydellä hinnalla niin voisit tilata uuden etuhintaan.
Siksi toisekseen en usko että näytät yhtään huonommalta kuin tuo mallikaan.

Jos mä en ole huomenna täyttämässä internettiä turhalla paskalla niin multa on poksahtanut suoni päästä.
Vittumaisesti puristaa ohimosta, joskin tehnyt sitä ennenkin. Varmaan joku aneyrysma.

Joo, pientä ongelmaa mekkojen kanssa. Viikolla sovitin paria mekkoa. Ei yhtään hyvä. Pitää varmaa Viron reissulla hommata silarit, koska niille olisi tarvetta. Vaatteissa usein oletetaan naisolennolla olevan tissit, joiden koko on suoraan verrannollinen vaatteen kokoon. Ei ole.

Toi oli yllättävän hyvä vaikka tissitön olenkin. Mutta toisaalta, viihdyn omissani ja tuntuu kelpaavan.
Olin kyllä skeptinen tuon kanssa mutta oli positiivinen yllätys kun laitoin päälleni.

Toista kävin kaupassa sovittamassa ja otin vielä kotiin sovitukseen kun muistutin lähinnä pakastebroileria sovituskopin valaistuksessa. Kotona oli ok ja pidin myös sen.

Jos sä olisit vielä kaatisketjussa ja mä en tekemässä munkkivalaa niin ehdottaisin että ostain mekon sun päältä täydellä hinnalla niin voisit tilata uuden etuhintaan.
Siksi toisekseen en usko että näytät yhtään huonommalta kuin tuo mallikaan.

Hyvät hyssykät. Ootko sinä kaatiksella?

Minä lankesin loveen kun kotoa haettiin. :heart:

lovessa hyvä on lankeilla... juu uh. mjah.

Minulle ei mainosteta milfejä vaan "helliä tyttöjä".

Screenshot_2019-04-07-19-30-48.webp

Lisäksi tarjolla olisi kirjallisuutta:
Screenshot_2019-04-07-19-30-48.webp

Kai ne mainostajat jollain tavalla ajatuksia lukevat.

tuo noi nii... ollaan yyyyllättävän samiksia ny kyä. tämä siis noupatille tietoksi.

Pitäs taas panostaa vattalihiksiin, pari päivää sitten oli ne ohjelmassa ja tänään meinasin leikkiä renkailla (ne katosta roikkuvat) mutta ei vaan pystynyt kun sattui niin kovin.

Back
Ylös Bottom