Miksi mulle EI tyrkytetä vanhempia naisia? Eikä kyllä nuorempiakaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi mulle EI tyrkytetä vanhempia naisia? Eikä kyllä nuorempiakaan.
Ihan sama oikeastaan, olen katsellut tuota Valamoa viime päivät hyvänä loppusijoituskohteena itelle.Jos ei lähistöllä ole? :D Mietin vain kun kovasti lupaavat lähistöltä kypsiä naisia, mitä jos asuu jossakin korvessa missä ei ole toista kädellistä lähimaillakaan?
Kuten ne Pirkot sun muut vain 2 kilometrin päässä.
Ihan sama oikeastaan, olen katsellut tuota Valamoa viime päivät hyvänä loppusijoituskohteena itelle.
Joo, pientä ongelmaa mekkojen kanssa. Viikolla sovitin paria mekkoa. Ei yhtään hyvä. Pitää varmaa Viron reissulla hommata silarit, koska niille olisi tarvetta. Vaatteissa usein oletetaan naisolennolla olevan tissit, joiden koko on suoraan verrannollinen vaatteen kokoon. Ei ole.Mulla pyöriin vaan Bubbleroomin mainokset kun ostin joskus talvella tuon mekon itselleni. Ja nyt se ryökäle on alennuksessa.
katso liitettä 154140
Olisinpa vhtä kaunis kun kuvan nainen kun laitan oman mekon päälle .
Sinäkö se olit saatanaJes, voitin arvonnan!
Jos sä olisit vielä kaatisketjussa ja mä en tekemässä munkkivalaa niin ehdottaisin että ostain mekon sun päältä täydellä hinnalla niin voisit tilata uuden etuhintaan.Mulla pyöriin vaan Bubbleroomin mainokset kun ostin joskus talvella tuon mekon itselleni. Ja nyt se ryökäle on alennuksessa.
katso liitettä 154140
Olisinpa vhtä kaunis kun kuvan nainen kun laitan oman mekon päälle .
AhihihiSinäkö se olit saatana![]()
Joo, pientä ongelmaa mekkojen kanssa. Viikolla sovitin paria mekkoa. Ei yhtään hyvä. Pitää varmaa Viron reissulla hommata silarit, koska niille olisi tarvetta. Vaatteissa usein oletetaan naisolennolla olevan tissit, joiden koko on suoraan verrannollinen vaatteen kokoon. Ei ole.
Jos sä olisit vielä kaatisketjussa ja mä en tekemässä munkkivalaa niin ehdottaisin että ostain mekon sun päältä täydellä hinnalla niin voisit tilata uuden etuhintaan.
Siksi toisekseen en usko että näytät yhtään huonommalta kuin tuo mallikaan.

Et malttanut odottaa minua, mokoma.Hyvät hyssykät. Ootko sinä kaatiksella?
Minä lankesin loveen kun kotoa haettiin.![]()