Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai vokotin päällä?
Joo ei kannata. Remontin ensimmäinen sääntö: älä ikinä ala remointoimaan. Remontin toinen sääntö: laita joku toinen hoitamaan remontin.Mä en kyllä koskaan aio itse remontoida kotiani.
Mä ajattelen sitä nyt...
Matkus. Ortospedejä bongattu 1.
sopivuuksien kanssa ei ole ongelmaa
Ootko menossa mun porukoiden kanssa teatteriin?
Ihan ok voinnissa oli.Oliko vähän puuskuttava ja sopivasti lasittunut katse? Tulossa varmaan leviltä.
En ostaisi tältä mieheltä autoa.
Nyt mä tiedänkin mikset ole enää tuolla kaatisketjussaYlös, ulos, pyörällä jumppaan. katso liitettä 154091

Nyt mä tiedänkin mikset ole enää tuolla kaatisketjussa![]()

Mä olen saanut jos minkälaista ehdotusta tänä vuonna vaalikoneista, ja tajusin, että joka kerta se on ollut järkytys, ja ennenkaikkea: ei ole sellaista puoluetta, jonka saaminen ehdotukseksi ei olisi järkytys. Tämä johtuu siitä, että toistuvasti olen kuullut niin paljon pelkkää negatiivista ja haukkumista käytännössä kaikista puolueista, että ensimmäinen mielikuva ihan jokaisesta on väistämättä kielteinen. Jokaisesta puolueesta ensimmäinen ajatus on myös ko. puolueen kannattajiksi ilmoittautuneista se vastenmielisin ja stereotyyppisin henkilö aivopieruineen ja fanaattisine kavereineen.Olen pettynyt itseeni.