Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta ämteeveellä pannaan takkahuoneessa lattia kuntoon.
E: Sitä ennen duunaillaan persikkapiirakkaa...

Mä en nyt ymmärrä miksi kaikki tuntuu niin pervolta?

Googletin muuten eilen tätä silikoinisaumausasiaa ja "yllättäen" oli kovat tappelut joka keskustelussa että vedelläänkö sormella vai millä, teipataanko vai ei, millä kastellaan jne jne. Mulla on tuollainen kuminen lastasetti, joka maksoi noin neljä euroa K-Raudassa ja se vetää ihan hyvää saumaa ja eri levyisiä näppärästi - yhtä vessan kynnystä me miehen kanssa sormella koitimme tasoitella ja se ei mennyt ihan kuin römssössä. Samoin äkkiä opin, että se teippi on mun sohelluksissa paras olla siellä rajaamassa. Mutta siis viimeisen sauman sain periaatteessa jo varsin nätiksi kun löysin sen oman tyylin, mutta luulen että tiskipöydässä saisi olla sittenkin vähän tuhdimpi sauma. Tai emt, ehkä se voi olla noinkin, päätän illalla.

Äläkä välitä lopputuloksesta. Hyvä siitä tulee. Itsellä on luuri pullollaan kuvia, joissa alan ammattilaiset on vetänyt sauman minun silmiini kyynerpäällä.

Olipas jokseenkin epämääräiset unet.

Olin jossai etelä-pohjanmaalla ajelulla, pääsiäiskokolle yritin päästä. Sitte huomasin, että joku mopojonnelauma oli jonkun vanhemman talon pihassa ja lähin kattoo, mitä ne tekee. Yks oli kaatunu ja jalka paskana. Sääressä iho verillä, reisi vähä hassun näkönen ja lantiossa sen näkönen reikä, että olis omenaporalla tehty. Vähän turhan hienosti näky luurakenteet reiästä, mutta ei sitä parane jäädä ihmettelmää, ku näky kuitenki. Mopolla oli pelleilly, ei kypärää. Päässä ei kuitenkaa mitää vammoja, niskassa aristusta. Paikalla oli muutaki porukkaa, mutta ne oli keskittynyt enemmän kokon järjestämiseen. Sitte ambulanssia soittamaan, se tulikin samalla vauhdilla. Selvis sitte, että yks nainen oli pojan äiti ja ensihoitaja ja oli jo tutkinut pojan läpi ja soittanu lanssin. Aattelin, että ny se on sitte naureskellu, ku paskasti tutkin ja mitään en osaa. Ihmettelin kuitenki, miks se ei ollu sanonu, että pitäs olla paikallaa, kun jätkä ois koko ajan yrittäny päästä jonneki ja random tyypit veteli sitä pitkin pihamaata. Porukkaa alkoi tulla paikalle kokolle, poika lähti lanssilla sairaalaan. Olin jo lähdössä pois, mutta alkoi arvonta! Voitin sitten jotain, mutta se ei selvinnyt, ku liikuin jo porukan mukana kohti linja-autoa, joka olikin lavetti. Lavetilla ajeltii ympäri pitäjiä, jonnekin konehallille, jossa ilta jatkui joulujuhlan merkeissä. Heräsin tässä välissä, joten joulujuhlista ei ole tarkempaa tietoa.

^Siis minkäslainen liike tuo oikein on? Meidän kylän seksuaaliterveyskaupassa ei ole mitään uhkeita Ritvoja myyjinä vaan ihan tavallisia perusjamppoja. Sitten on erikseen strippiklubit. Ei minusta pidä mennä sekoittamaan liian montaa konseptia samaan :cautious:

Keskittäminen on tehokasta. Esim Prismasta saa kaiken mahdollisen mitä ikinä tarvii. Ei tarvii muihin kauppoihin mennä.

edit. Tänää olis hyvä päivä kasata trampoliini. Onko jäsen @TJJ llä kommentoitavaa tähän?
Itse ei vielä pysty pomppimaan, kun nilkan siteet on vielä nivoutumassa yhteen.

Kuulemma 5% eduskuntavaalien ehdokkaista on tuomittu vuoden 2012(?) jälkeen rikoksesta. Mikähän lienee prosentti kansalaisten keskuudessa muuten. Pohdin vain, että hakeeko eduskuntaan tavallista rikollisempaa vai moitteettomampaa sakkia, vai onko eroa.

Täytyy sanoa, että aika turnoff jokin huumausainerikos, pahoinpitely tms. kyllä ehdokkaalla ja jäisi äänestämättä, jos saisin tietää.

E. Ja nimilistahan tuolla netissä kyllä oli, että tuo jos on ennemminkin kun.

Äläkä välitä lopputuloksesta. Hyvä siitä tulee. Itsellä on luuri pullollaan kuvia, joissa alan ammattilaiset on vetänyt sauman minun silmiini kyynerpäällä.
Monessaki asiassa asiaan vähä perehtyny (harrastuneisuuttaan) itelle tekevä tekee asiat paljo paremmin ku rahan takia taas aamulla töihinsä raahautunu "amatimies".

Googletin muuten eilen tätä silikoinisaumausasiaa ja "yllättäen" oli kovat tappelut joka keskustelussa että vedelläänkö sormella vai millä, teipataanko vai ei, millä kastellaan jne jne. Mulla on tuollainen kuminen lastasetti, joka maksoi noin neljä euroa K-Raudassa ja se vetää ihan hyvää saumaa ja eri levyisiä näppärästi - yhtä vessan kynnystä me miehen kanssa sormella koitimme tasoitella ja se ei mennyt ihan kuin römssössä. Samoin äkkiä opin, että se teippi on mun sohelluksissa paras olla siellä rajaamassa. Mutta siis viimeisen sauman sain periaatteessa jo varsin nätiksi kun löysin sen oman tyylin, mutta luulen että tiskipöydässä saisi olla sittenkin vähän tuhdimpi sauma. Tai emt, ehkä se voi olla noinkin, päätän illalla.

Millään muulla ei saa luotisuoraa saumaa kuin teipillä, kyllä siitä saa ilmankin helvetin siistin mutta ei onnistu ihan ensikertalaiselta. Sormi siksi että siinä on parempi hermotus kun kumisessa lastassa, real feel. Ei saumaajat mitään teippejä käytä. Jos on vain vähän saumattavaa kannattaa teipata. Eikä sillä mitään merkitystä ole sauman laatuun onko se akkupuristin vai ihan karvalakki, merkitsee vain jos määrä on sellanen että käsi puutuu. Tein yhden gogon jalkalistoituksen sikaflexillä ja teipaten, 30x30 kaareva jalkalista, meni 2laatikkoa massaa ja pari yötä. Tuossa oli jo akkuvehe jees.

Tänään olisi lenkkipäivä kaverin kanssa. Puolimaratonia varten harjoittelu on ollut hieman heikohkoa. Ajattelimmekin, että mahdollinen läpirämmitty juoksu on sivujuonne Helsingin reissulla. Pääpointtina reissussa mennä syömään, johonkin kivaan ravintolaan. Tämän päätöksen jälkeen harjoittelu ollut hieman enemmän heikohkoa.

Back
Ylös Bottom