#melkomoista
vrt henkilön kuljetusauto
e: aivan huikea mutka kyllä ajella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#melkomoista
Onpas ollut kaunis kevätpäivä, kiva ollut ihastella sitä duunin ikkunasta, auton ikkunasta, salin ikkunasta ja koti-ikkunasta.
Hamppariketjujen tuotteissa on sokeria ja suolaa ihan vitusti, niillä kaiken saa maistumaan hyvälle.Toinen esimerkki hampurilainen. Kaikki aineet erikseen on ihan ok, mutta HERRAJUMALA kun ne menee yhdistämään hampurilaiseksi, siitä tulee roskaruokaa.
Juu. Mutta vaikka olisi itse tehtykin, se nähdään silti roskaruokana.Hamppariketjujen tuotteissa on sokeria ja suolaa ihan vitusti, niillä kaiken saa maistumaan hyvälle.
Oletkos gonzaless käynyt aamu-uinneilla vielä?

Kermavaahtoa ja rahkaa sitten banaania omenaa ja ananasta.On tämä ihmislapsen elämä omituista.
Jos vatkaisin kermaa vaahdoksi, sekottaisin sekaan sokeria ja vetelin naamaani niin se olisi perverssiä. Ja iltapalaksi purkki rahkaa ja marjoja.
Mutta kun vedän kaikki sekaisin, niin se onkin melkein hyväksyttävää, marjarahkaa.
Rajat kiinni-suklaata! Oliko oranssin väristäkin?![]()
Sitten kävellen kämpälle. Bussi maksaisi monta euroa.
Minä fillaroin kotiin PizzaRaxin jälkeen, lähes menehdyin vatsanrepeämään ja hengenahdistukseen.
Kuulostaa siltä että söit juuri sopivasti!
18 pizzapalasta ja muut eväät perään sellanen sopiva satsi tuolla. Käytiin kerran syömässä eikä tarvinu ees ite laskea, velipojat muisti mainita asiasta vuosia myöhemmin. Olivat pikkusen kauhistelleet.Minä fillaroin kotiin PizzaRaxin jälkeen, lähes menehdyin vatsanrepeämään ja hengenahdistukseen.
Ei se muuri auttais, suvakit kuitenki auttais ne yli.Muurihan me tänne Suomeenkin tarvitaan. Joka rajalle.
Mies tuomittiin raiskauksesta ja karkotettiin Tanskasta, haki Suomesta turvapaikkaa ja on taas epäiltynä raiskauksista – Migri kertoo, miten tämä on mahdollista