Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei luota omiin kykyihin.
Jotain sellaista, kuitenkin oli edellisessä työpaikassa jotain viisi vuotta joten ei nyt ihan kelvoton pitäisi olla.
Oli tuossa taas hyvä esimerkki kun sanoin että jos on viallisia (näytin mallikappaletta) niin heitä pois johon tämä vastasi että kaikki ne heitetään pois niin sanoin että juurikin näin.
Kun tulin myöhemmin katsomaan niin arvaa oliko niitä heitetty pois.. no ei ja ei tiennyt asiasta mitään.
Mä vitutan itte itteeni kaikista eniten kun mulla palaa liian herkästi käpy jos selkeitä ohjeita ei noudateta ja sitten sanotaan ettei tiennyt, tulisi sitten kysymään vaikka kolme kertaa niin sekin parempi kuin tehdä kerran pieleen.
Samaa kaveria vaivaa sellainen nyplääminen, eli tehdään kaikenmaailman turhaa smyygailua ja hinkkailua jolla ei ole mitään merkitystä paitsi että työaikaa vaan palaa hukkaan.

Jotain sellaista, kuitenkin oli edellisessä työpaikassa jotain viisi vuotta joten ei nyt ihan kelvoton pitäisi olla.
Oli tuossa taas hyvä esimerkki kun sanoin että jos on viallisia (näytin mallikappaletta) niin heitä pois johon tämä vastasi että kaikki ne heitetään pois niin sanoin että juurikin näin.
Kun tulin myöhemmin katsomaan niin arvaa oliko niitä heitetty pois.. no ei ja ei tiennyt asiasta mitään.
Mä vitutan itte itteeni kaikista eniten kun mulla palaa liian herkästi käpy jos selkeitä ohjeita ei noudateta ja sitten sanotaan ettei tiennyt, tulisi sitten kysymään vaikka kolme kertaa niin sekin parempi kuin tehdä kerran pieleen.
Samaa kaveria vaivaa sellainen nyplääminen, eli tehdään kaikenmaailman turhaa smyygailua ja hinkkailua jolla ei ole mitään merkitystä paitsi että työaikaa vaan palaa hukkaan.

Potki pois, niin mullekkin on tehty aina siinä vaiheessa kun kerron mitä mieltä oikeasti olen.

"Samaa kaveria vaivaa sellainen nyplääminen, eli tehdään kaikenmaailman turhaa smyygailua ja hinkkailua jolla ei ole mitään merkitystä paitsi että työaikaa vaan palaa hukkaan"

Ton kun kerrot sille niin ei tarvi edes antaa potkuja vaan se lähtee jos yhtään kunnioittaa itseään. Niin vitusti vaan faktan sekaista fiktioo pöytään, kyllä se hajoo ja luikkii karkuun.

Potki pois, niin mullekkin on tehty aina siinä vaiheessa kun kerron mitä mieltä oikeasti olen.

"Samaa kaveria vaivaa sellainen nyplääminen, eli tehdään kaikenmaailman turhaa smyygailua ja hinkkailua jolla ei ole mitään merkitystä paitsi että työaikaa vaan palaa hukkaan"

Ton kun kerrot sille niin ei tarvi edes antaa potkuja vaan se lähtee jos yhtään kunnioittaa itseään. Niin vitusti vaan faktan sekaista fiktioo pöytään, kyllä se hajoo ja luikkii karkuun.
Kyllä mä sanon suoraan että lopeta turhanpäiväinen puuhastelu ja tee sitä mitä pitikin, ei mun mielestä ole liikaa vaadittu että suoritetaan liikettä a-b-c-d työssä joka on lähinnä saman asian toistamista.
Ei se ole vittuilua että sanoo asioista suoraan, se että kiertelee ja kaartelee on vittuilua.

Siksi toisekseen ekasta päivästä alkaen tää tyyppi on juonut mun maidot kysymättä mitään, yksi päivä oli hieman ihmeissään kun ei ollutkaan maitoa mutta ei ihme kumma tehnyt asiasta sen kummempaa numeroa.
Ei mua oikeasti haittaa pätkän vertaa vaikka ottaakin siitä kahvimaitoa mutta kun on ainoa mun lisäksi joka siitä purkista ottaa niin odottanut että jos se tekisi numeron asiasta kun ei ole kahvimaitoa jolloin voisin sanoa että olet sitten juonut mun maidot aina, sen verran vittumainen olen :LOL:

Jostain syystä tässä vaiheessa talvea naakat häipyy oksalta, kun avaan ikkunan.

Kärkkyvät siinä tilaisuutta yrittää noutaa pähkinää haasteellisesta paikasta ja kun ilmaisen, että menkää muualle, niin ikkunan avaamalla jo häipyvät. Ovat oppineet tavoille.

On tämä ihmislapsen elämä omituista.

Jos vatkaisin kermaa vaahdoksi, sekottaisin sekaan sokeria ja vetelin naamaani niin se olisi perverssiä. Ja iltapalaksi purkki rahkaa ja marjoja.

Mutta kun vedän kaikki sekaisin, niin se onkin melkein hyväksyttävää, marjarahkaa.

On tämä ihmislapsen elämä omituista.

Jos vatkaisin kermaa vaahdoksi, sekottaisin sekaan sokeria ja vetelin naamaani niin se olisi perverssiä. Ja iltapalaksi purkki rahkaa ja marjoja.

Mutta kun vedän kaikki sekaisin, niin se onkin melkein hyväksyttävää, marjarahkaa.
Toinen esimerkki hampurilainen. Kaikki aineet erikseen on ihan ok, mutta HERRAJUMALA kun ne menee yhdistämään hampurilaiseksi, siitä tulee roskaruokaa.

Back
Ylös Bottom