Nyt löytyi nainen joka kuuntelee ja saattaa sanoa viisaitakin.
Tosin maksaa 90e/45min
Tosin maksaa 90e/45min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuuluis mitä vituttaa ketjuun mutta menköön kun mua vituttaa kuitenkin aina ja kaikki.
Miten jotkut jaksaa viettää työpäivän hommia pakoillen ja ties mihin milloinkin nojaillen?
Jotain sellaista, kuitenkin oli edellisessä työpaikassa jotain viisi vuotta joten ei nyt ihan kelvoton pitäisi olla.Ei luota omiin kykyihin.
Olen ollut siinä käsityksessä että Seinäjoen osastolla terassikausi on ympärivuotinen.siitä ei ole enää pitkä matka mallaskosken aurinkoteranssikauden alkamiseen
#terveydeksi
Jotain sellaista, kuitenkin oli edellisessä työpaikassa jotain viisi vuotta joten ei nyt ihan kelvoton pitäisi olla.
Oli tuossa taas hyvä esimerkki kun sanoin että jos on viallisia (näytin mallikappaletta) niin heitä pois johon tämä vastasi että kaikki ne heitetään pois niin sanoin että juurikin näin.
Kun tulin myöhemmin katsomaan niin arvaa oliko niitä heitetty pois.. no ei ja ei tiennyt asiasta mitään.
Mä vitutan itte itteeni kaikista eniten kun mulla palaa liian herkästi käpy jos selkeitä ohjeita ei noudateta ja sitten sanotaan ettei tiennyt, tulisi sitten kysymään vaikka kolme kertaa niin sekin parempi kuin tehdä kerran pieleen.
Samaa kaveria vaivaa sellainen nyplääminen, eli tehdään kaikenmaailman turhaa smyygailua ja hinkkailua jolla ei ole mitään merkitystä paitsi että työaikaa vaan palaa hukkaan.
Murekepäivän jälkeinen päivä.Mikä päivä tänään on?
Keskiviikko on pikkulauantai ja sen aamupäivän tunnit matelee.Mikä päivä tänään on?
Kyllä mä sanon suoraan että lopeta turhanpäiväinen puuhastelu ja tee sitä mitä pitikin, ei mun mielestä ole liikaa vaadittu että suoritetaan liikettä a-b-c-d työssä joka on lähinnä saman asian toistamista.Potki pois, niin mullekkin on tehty aina siinä vaiheessa kun kerron mitä mieltä oikeasti olen.
"Samaa kaveria vaivaa sellainen nyplääminen, eli tehdään kaikenmaailman turhaa smyygailua ja hinkkailua jolla ei ole mitään merkitystä paitsi että työaikaa vaan palaa hukkaan"
Ton kun kerrot sille niin ei tarvi edes antaa potkuja vaan se lähtee jos yhtään kunnioittaa itseään. Niin vitusti vaan faktan sekaista fiktioo pöytään, kyllä se hajoo ja luikkii karkuun.
Toinen esimerkki hampurilainen. Kaikki aineet erikseen on ihan ok, mutta HERRAJUMALA kun ne menee yhdistämään hampurilaiseksi, siitä tulee roskaruokaa.On tämä ihmislapsen elämä omituista.
Jos vatkaisin kermaa vaahdoksi, sekottaisin sekaan sokeria ja vetelin naamaani niin se olisi perverssiä. Ja iltapalaksi purkki rahkaa ja marjoja.
Mutta kun vedän kaikki sekaisin, niin se onkin melkein hyväksyttävää, marjarahkaa.