Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tein vaalikoneen enkä tullut hullua hurskaammaksi ehdokkaan valinnan kanssa. Piti mennä tänään äänestämään mutta, kun en tyhjää halua äänestään niin pitää mennä myöhemmin.

Sen sijaan menen syömään kerran maksettua ruokaa.

Niiiin, mikäpäs sen vaarallisempaa, kuin perheellinen maatilan omistaja joka korjailee autojaan ja kirjoittelee vähän kirjoja.
Ihminen voi muuttua, aika paljonkin. Tuossa mielestäni aika hyvä esimerkki.
Herran musiikki kyllä enimmäkseen aika puuduttavaa, mutta on siellä jotain hyvääkin, jota jaksaa edelleen kuunnella. Ei tietenkään kaikkien makuun. Mutta en minäkään cheekkiä kuuntelisi vapaaehtoisesti sekuntiakaan.

Mun mielipide perustuu 15vuotta vanhoihin juoru-uutisiin, joten kovin vankkaa tietämystä en pysty kaverista esittämään:sick:

Liitteet

• IMG_20190403_140827_339.webp
    IMG_20190403_140827_339.webp
    173,8 KB · Katsottu: 153
Tekis mieli alkaa heittää aamulenkkiä nyt kun on valosaa ja alkaa lämpeemään. Pakko kuitenkin narussa pissattaa koirat aamusin, ku ei ole aidattu vielä pihaa. Samalla hölkkäis 30-60min lenkin.

Vittukun paukku nilkasta nivelsiteet firman sählyturnauksessa. Mutta kohta tämä on parempi kuin vanha.

Oletkos gonzaless käynyt aamu-uinneilla vielä?

Minä olen ollut tehokas, aamusali ja pyykkejä, javaa, yksi välikoe, asioiden hoitamista, uusi mekko ensi viikon lomamatkaa varten hommattuna, mamman iPad vietynä huoltoon ja nyt kohti taloyhtiön kokousta!

Kuuluis mitä vituttaa ketjuun mutta menköön kun mua vituttaa kuitenkin aina ja kaikki.
Miten jotkut jaksaa viettää työpäivän hommia pakoillen ja ties mihin milloinkin nojaillen?

Pitäisi käydä äänestämässä, söin kyllä vatsani niin täyteen että saatan kyllä harkita äänestämässä käymistä huomenna.

Voipi olla, että nokoset tekis hyvää.

Back
Ylös Bottom