Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ja nainen
Akkojen hommia:
2019-04-01 21.29.22.webp

Kaikki fossiilinen on epäsuosiossa nykyään, koetetaan sopeutua ja esittää nuorempaa kuin ollaan ja varotaan paljastamasta fossiilista alkuperäämme tällaisten dinosaurusten mainitsemisella.
t. Rollarit stadikalla kokenut (1998)
ei, kyä mie oon ylypeesti mitä oon. aena ollu senluontonen etten peittele. jos jonku mielestä oon outo tai aut sen tähen että kuuntelen musaa laajalla skaalalla tai jotain muuta randomia, niin olokoon... emmie semmosten kans halluu henkatakaan. meinnoon, kyä elämään monenmoista ieentä ja kuvvoo mahtuu. Turha ruveta rajoittammaan, ku elämä on muutenkin niin perin ruujin rajattu, lyhyt ja aika ankiakin välillä. Suottapa sitä ankiammaks tekkee.

Olen vanha, muisti tai ymmärrys krakaa. Himassa loota maksaa naamariin ja sitten salille, missä vetelin kuitenkin jonkinlaisen intrasotkuni vaikka pötsissä oli jo kamaa. Nyt vähän etoo.

Mä oon tosi iloinen että on vaalikevät! Tekee hyvää tulla ulos tästä kuplasta, jossa elän. Enkä nyt puhu puolueista, vaan ylipäätään tavasta katsoa maailmaa. :LOL:

Mää puhaltelen saippuakuplia mun kuplassa ja suljen vielä silmät ja korvat vaalien aikaa, mielummin kuplassa kuin laatikossa, ei tuu pipi. Vaikka hienosti puhuvat niin fysiikan lait on ja pysyy, ei päästä valonnopeutta vaikka kaikki löis viisaat päänsä yhteen, senhän tää ihmisrodun selviäminen vaatisi.

nih, kyä ny kunnon vehkeet pitää olla.

Back
Ylös Bottom