Tiijättekö että joskus tulee niitä hetkiä että periaatteessa aivan ilman syytä mieleen pälkähtää että kaikki on paskaa, paitsi kusi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja nainen kaikenlisäksi?Alle 30v, @Joxuz on vielä hetken nuori![]()
Aa, sitten täyttyy kriteeri minullakin. Jee!Alle 30v, @Joxuz on vielä hetken nuori![]()
Tiijättekö että joskus tulee niitä hetkiä että periaatteessa aivan ilman syytä mieleen pälkähtää että kaikki on paskaa, paitsi kusi.
Vielä hetken. Toukokuussa juhlitaan, vaikka ei vielä lähellekään osu syntymä.Alle 30v, @Joxuz on vielä hetken nuori![]()
Sellaista reilua ranteen paksuista. Ns. ojasta veto hommiin.Esim kunnon vaijeria
Voi veljet
Ai just sellaista vaijeria mitä olisi saanut kilometreittäin muutamalla kympillä mutta joku ei ostanut? Ihmetteli vain kun halvalla menee...Sellaista reilua ranteen paksuista. Ns. ojasta veto hommiin.
Juuri sellaista. Sitä pätkä, niin ei heti lopu vetolujuus kesken.Ai just sellaista vaijeria mitä olisi saanut kilometreittäin muutamalla kympillä mutta joku ei ostanut? Ihmetteli vain kun halvalla menee...
Kumpa olisin jo vanha, pääsisin eläkkeelle.
ei, kyä mie oon ylypeesti mitä oon. aena ollu senluontonen etten peittele. jos jonku mielestä oon outo tai aut sen tähen että kuuntelen musaa laajalla skaalalla tai jotain muuta randomia, niin olokoon... emmie semmosten kans halluu henkatakaan. meinnoon, kyä elämään monenmoista ieentä ja kuvvoo mahtuu. Turha ruveta rajoittammaan, ku elämä on muutenkin niin perin ruujin rajattu, lyhyt ja aika ankiakin välillä. Suottapa sitä ankiammaks tekkee.Kaikki fossiilinen on epäsuosiossa nykyään, koetetaan sopeutua ja esittää nuorempaa kuin ollaan ja varotaan paljastamasta fossiilista alkuperäämme tällaisten dinosaurusten mainitsemisella.
t. Rollarit stadikalla kokenut (1998)
Oot käyttänyt hiusharjan sijasta piikkiäestä?Kampauksen jälkiä. Ainaki näin oletan, koska muualla ei oo ku kammatuilla alueilla. Hieronnasta ei aiheutunu isompia vaurioita, vaikka tuskasta olikin.
Pitää olla kunnon vehkeet!Oot käyttänyt hiusharjan sijasta piikkiäestä?
Mä oon tosi iloinen että on vaalikevät! Tekee hyvää tulla ulos tästä kuplasta, jossa elän. Enkä nyt puhu puolueista, vaan ylipäätään tavasta katsoa maailmaa.![]()