Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa hmm, isäni joutui sairaalaan veritulpan takia. Vähän olin aavistellutkin, että riskiryhmään kuuluu ja jotain tällaista luvassa lähiaikoina.:confused:

Kyykkääminen on pyllystä.

Näläkä.

Koskee: selkään, niskaan, sieluun.

Onneksi vain leikkauspäiviä loppu: viikon.

Keuhkoissa. Ihan hyvässä kunnossa kuitenkin nyt oli kun kävin katsomassa, ja uskon että pääsi nyt varoituksella ja toivon mukaan ottaa onkeensa että petraa vähän elämäntapojaan.
Yksi tuttu kuoli lapissa keuhkoveritulppaan siellä lomalla ollessa kun ei ehtinyt hoitoon.
Kerran satuin olemaan onneksi hoodeilla kun isäukko alkoi kyselemään että tarviis vähän apua johon minä että no millaista. Vastaus oli että mites tämä tulee oikein tänne ja yritti tunkea kahvinkeittimeen suodatinpaperia, tajusin heti että nyt vois alkaa pukea ja lähteä. Ei saanut edes itse kenkiä eikä takkia mutta kun ne saatiin niin roudasin päivystykseen ja tulppahan siellä.
Jos tuo olisi sattunut niin etten olisi ollut paikalla niin viimeinen päivä oisi ollut.
Kuntoutui kyllä tosin hyvin mutta silti kuoli toiseen sairauteen.

Se on @Joxuz huutokauppaan enää reilu kuukausi. Kuvia tuotteista on tullut hieman lisää, joukossa melkoisia helmiä kuten;

7861873c-9899-47da-ba52-e369a640e6b5-large::r:0.jpg
Onko löytynyt mitään jännää? Pitää isolla näytöllä selata kuvat tänään läpi.

Keuhkoissa. Ihan hyvässä kunnossa kuitenkin nyt oli kun kävin katsomassa, ja uskon että pääsi nyt varoituksella ja toivon mukaan ottaa onkeensa että petraa vähän elämäntapojaan.
Oh crap...

Anopilla oli myös tuossa reilu kk sitten, ja siinä ei hyvin käynyt. Toivottavasti siellä paremmin :confused:

olen äimistynyt kun eräällä nimeltämainitsemattomalla vähän pakkishenkisellä foorumilla ylläpito ei tiedä keith richardsia eikä rolling stonesia.... on se jännä juttu.

olen äimistynyt kun eräällä nimeltämainitsemattomalla vähän pakkishenkisellä foorumilla ylläpito ei tiedä keith richardsia eikä rolling stonesia.... on se jännä juttu.

Niin no, kuka niitä nyt tietäisi :david:. Jotain vanhoja bändejä.

Back
Ylös Bottom