Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko päässä vai muualla?Jaa hmm, isäni joutui sairaalaan veritulpan takia. Vähän olin aavistellutkin, että riskiryhmään kuuluu ja jotain tällaista luvassa lähiaikoina.![]()
Jaa hmm, isäni joutui sairaalaan veritulpan takia. Vähän olin aavistellutkin, että riskiryhmään kuuluu ja jotain tällaista luvassa lähiaikoina.![]()
Keuhkoissa. Ihan hyvässä kunnossa kuitenkin nyt oli kun kävin katsomassa, ja uskon että pääsi nyt varoituksella ja toivon mukaan ottaa onkeensa että petraa vähän elämäntapojaan.Oliko päässä vai muualla?
#melkomoista
Yksi tuttu kuoli lapissa keuhkoveritulppaan siellä lomalla ollessa kun ei ehtinyt hoitoon.Keuhkoissa. Ihan hyvässä kunnossa kuitenkin nyt oli kun kävin katsomassa, ja uskon että pääsi nyt varoituksella ja toivon mukaan ottaa onkeensa että petraa vähän elämäntapojaan.
#keskikokoinen_reikä_päässä
keulat lopussa kruunaa kokonaisen suårituksen
View: https://www.instagram.com/p/Bvwbs4qAR_c/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1vyf3r8vgbbk0
Onko löytynyt mitään jännää? Pitää isolla näytöllä selata kuvat tänään läpi.Se on @Joxuz huutokauppaan enää reilu kuukausi. Kuvia tuotteista on tullut hieman lisää, joukossa melkoisia helmiä kuten;
![]()
Kova luotto, että possukuskilla pysyy vehkeet näpeissä.
Oh crap...Keuhkoissa. Ihan hyvässä kunnossa kuitenkin nyt oli kun kävin katsomassa, ja uskon että pääsi nyt varoituksella ja toivon mukaan ottaa onkeensa että petraa vähän elämäntapojaan.

oletettavasti: ei käy tuollainen pikkuseikka mielessäkään
Ei mitään kuumottavaa, tosin kuvia vasta 35.Onko löytynyt mitään jännää? Pitää isolla näytöllä selata kuvat tänään läpi.
olen äimistynyt kun eräällä nimeltämainitsemattomalla vähän pakkishenkisellä foorumilla ylläpito ei tiedä keith richardsia eikä rolling stonesia.... on se jännä juttu.
. Jotain vanhoja bändejä.