Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uusi ohjelma: sokkovauva! Eli useampi pariskunta, joiden miehiltä kerätään nimettömät spermanäytteet ja rouvat hedelmöitetään; valitsevat arvotussa järjestyksessä itse samannäköisistä purkeista haluamansa (kyllä tämä näyttää meidän Antin litkulta, mä otan tään) Odotusaika sitten jännätään, mahtaako tulla Tompan vai Jussin näköinen vauva. Lapsen kehitystä seurataan pari kuukautta ja vanhemmat veikkaavat, kenelle sattui oman siemenen tulos ja kenelle ei. Lopulta tehdään dna-testit ja eniten oikein arvannut pari saa viikon etelänloman palkkioksi.

Uusi ohjelma: sokkovauva! Eli useampi pariskunta, joiden miehiltä kerätään nimettömät spermanäytteet ja rouvat hedelmöitetään..

195667.gif

Asiasta tuohon Aasiaan, en ymmärrä miksi parisuhteessa olevat arkailevat tota vaihtoonlähtemistä. Eipä se suhde tuu loppuelämää kestämään todennäköisesti, ellei neljää-viittä kuukautta pysty olemaan erossa.
Itselle se toinen on tärkeämpi, kuin esim opiskelu ulkomailla.

Sekä lisänä useamman vuoden kokemus etäsuhteesta ja siitä kuinka perseestä se on. Joten ei kiitos enään.

Ei ehkä oikein voi vetää johtopäätöstä, että jos etäsuhde ei onnistu, niin tuskimpa onnaa koko suhdekaan lopun elämää. Itse nähnyt, että päässä alkaa helpolla flippaan ja kuvitteleen mitä lie, kun toista ei nää vaan ainoastaan kuulee. Ei siis kyse ole luottamuksesta, vaan siitä, että helpolla alkaa epäileen jopa omia tunteitaan.

Tosin, 4-5 kk nyt on lyhyt aika. Vuosi alkaa olla jo suhteellisen mehukas.

Täällä kuskataan vähän väliä ties mitä papereita. Kursseilla osallistuminen opetukseenkin kirjataan lapulle. Yleensä opiskelijoiden pitää kuskata omaa lappua mukana ja pyytää nimmari. Sitten saa pelätä, että reissuvihko joutuu hukkaan! Kolmantena vuonna yhtä vihkoa kannettiin koko vuosi muakana ja keväällä palautus.

Niin siellä on. Ei olisi huono. Arvosanoilla ei mitään tee ja silti jäänyt harmittamaan muutamat ykköset. Turhia paineita ainakin itelleni onnistunu luomaan arvosanojen myötä, kun mielellään sitten hyvän arvosanan haluaisi kurssista.
Meillä porukka laitettu arvosanojen perusteella kurssin sisällä järjestykseen, jos hakee yliopiston kautta harjoittelupaikkoja. Joten jotain apua kai sitten niistäkin ollut. Vaikka eipä noihin puolikkaisiin amanuenssuureihin oo tainnu olla mitään isompaa kilpailua.
Täällä kai ideana se, että saadaan parempi ryhmähenki ja toisen auttamista edistettyä.

Kun asiaa tiedustelin, niin sanoivat, että Helsingissä on ollu kilpailun takia juuri sellaista, että toista neuvottu jopa tahallaan väärin, koska porukka laitettu parhausjärjestykseen ja sen mukaan jaettu erinäisiä hommia. Jotenkan onhan se hyvä vähän neuvoo väärin, jotta itse saa paremmat pojot ja pääsee parempiin/opettavaisempiin hommiin.

Niin, oma pää flippaa tasan sen takia et kun ei tiedä paneeko se jotain muuta siellä. Helpointa kusettaa itseään että luottaa toiseen. Ite myin itelle sen ajatuksen että kyllähän siellä tapahtuu ja opettelin elää sen kanssa, vaikka saatan olla väärässä.

Kamalaa on ajatus että se toinen kertoo ettei mitään ole tapahtunut, jopa toivoin kuulevani että olis.. Sen jälkeen käydään vielä pitkä taistelu oman pään kanssa et puhuuko se paskaa.

@B-fitness hyvä luottamus sulla puolisoon.. On kans yks tuttu jonka mies lukee sen puhelinta ja kyttää ja haistelee housuja että haisee vieraalle miehelle. Koko ajan kun muija lähtee ovesta ulos niin syyttely että pani jotakin.

Eiks pahempi oo se jos puoliso löytää henkisen yhteyden johonkin toiseen, kuin se että perse käy käytössä?

Niin, oma pää flippaa tasan sen takia et kun ei tiedä paneeko se jotain muuta siellä. Helpointa kusettaa itseään että luottaa toiseen. Ite myin itelle sen ajatuksen että kyllähän siellä tapahtuu ja opettelin elää sen kanssa, vaikka saatan olla väärässä.

Kamalaa on ajatus että se toinen kertoo ettei mitään ole tapahtunut, jopa toivoin kuulevani että olis.. Sen jälkeen käydään vielä pitkä taistelu oman pään kanssa et puhuuko se paskaa.

Ootpas sä erikoinen tapaus.

Tuo henkinen yhteys ainakin itselle se pahempi ois.

Se että vähän käy muualla souteleen ja harmittaa, niin ei niin paha.

Enemmänkin se, että löytyy naapurin Jaska joka ehtii kuunnella, kun itse painaa 15 h työpäivää jossain maapallon toisella puolen ja laittaa kerran kuussa vaimolle tonneja, että pyörittää taloutta.

Siinä jää äkkiä tyhjä arpa käteen, kun naapurin Jaska olikin niin mukava ja jaksoi kuunnella äidin arjen huolet. Oli vielä kiinnostunutkin.

Hahhah... mahtaa olla muilta osin melkoinen lottovoitto mieheks, jos tommosta jaksaa katella...

No sitä on vaimon kanssa funtsittu. vähän surettaa se, että jos alkaa vaikuttaa heidän mukeloon.

Tuo henkinen yhteys ainakin itselle se pahempi ois.

Se että vähän käy muualla souteleen ja harmittaa, niin ei niin paha.

Enemmänkin se, että löytyy naapurin Jaska joka ehtii kuunnella, kun itse painaa 15 h työpäivää jossain maapallon toisella puolen ja laittaa kerran kuussa vaimolle tonneja, että pyörittää taloutta.

Siinä jää äkkiä tyhjä arpa käteen, kun naapurin Jaska olikin niin mukava ja jaksoi kuunnella äidin arjen huolet. Oli vielä kiinnostunutkin.

No tämä! Mulla oli entisessä työpaikassa frendi joka teki ulkomaanhommia. Eräille rotaatiovapaille palatessa oli talo tyhjä. Pienen selvittelyn jälkeen selvisi, että vaimo oli vienyt kamansa naapuriin :D

Kyllähän sitä humalassa voi perse vilahtaa tai heppi heilahtaa. Ei siitä nyt voi maailma loppua. (Onneks minä eikä vaimo käytä alkoholia käytännössä ollenkaan :D)

Mua onneks jakso emäntä odottaa ja tokasi reissuhommien jälkeen, että mukavempi olla kaikkien kotosalla.

@B-fitness hyvä luottamus sulla puolisoon.. On kans yks tuttu jonka mies lukee sen puhelinta ja kyttää ja haistelee housuja että haisee vieraalle miehelle. Koko ajan kun muija lähtee ovesta ulos niin syyttely että pani jotakin.

Eiks pahempi oo se jos puoliso löytää henkisen yhteyden johonkin toiseen, kuin se että perse käy käytössä?

Niin, nimenomaan hyväksyy seksin seksinä ja puoliso on jotain enemmän. Pahempi on juurikin tuo uuden yhteyden löytyminen.. Siihen laadukkaaseen yhteyden pitämiseen pystyy vaikuttamaan itse paljon enemmän kuin toisen sukupuoliviettiin, siksi tuo seksi ei saisi olla mikään vallitseva arvo.

On hyvä luottamus, mut oon minäkin joutunut matkalla mieheksi nuo pöksyt haistelemaan.

No tämä! Mulla oli entisessä työpaikassa frendi joka teki ulkomaanhommia. Eräille rotaatiovapaille palatessa oli talo tyhjä. Pienen selvittelyn jälkeen selvisi, että vaimo oli vienyt kamansa naapuriin :D

Kyllähän sitä humalassa voi perse vilahtaa tai heppi heilahtaa. Ei siitä nyt voi maailma loppua. (Onneks minä eikä vaimo käytä alkoholia käytännössä ollenkaan :D)

Mua onneks jakso emäntä odottaa ja tokasi reissuhommien jälkeen, että mukavempi olla kaikkien kotosalla.
Tuo kuulostaa todellakin niin mahdolliselle. Me kun ollaan erillaisia, niin joku oikeesti voi tehdä noin, että se naapurin ukko olikin lopulta mukavempi, kun pää alkaa lahota siihen välimatkaan.

Oon kans funtsinut, että jos mahku joskus tulee, niin joku käyttöönotto tai muu vastaava ois erittäin jees hoitaa jossain päin maailmaa. Sais hyvät meriitit jatkoa ajatelle .

Mutta parempi olla skidit valmiina ja niillä fiksu mamma. Jos menee lusikat jakoon, niin on suku jatkettu ja lapsilla fiksu äite. Voi sit olla sen enempiä murehtimatta löytyykö enään fiksua suvun jatkajaa, se kun on hoidettu. :ROFLMAO:

Tuo kuulostaa todellakin niin mahdolliselle. Me kun ollaan erillaisia, niin joku oikeesti voi tehdä noin, että se naapurin ukko olikin lopulta mukavempi, kun pää alkaa lahota siihen välimatkaan.

Oon kans funtsinut, että jos mahku joskus tulee, niin joku käyttöönotto tai muu vastaava ois erittäin jees hoitaa jossain päin maailmaa. Sais hyvät meriitit jatkoa ajatelle .

Mutta parenpi olla skidit valmiina ja niillä fiksu mamma. Jos menee lusikat jakoon, niin on suku jatkettu ja lapsilla fiksu äite. Voi sit olla sen enempiä murehtimatta löytyykö enään fiksua suvun jatkajaa, se kun on hoidettu. :ROFLMAO:

Mulla oli mamma paksuna sillon kun lähdin reissuun. Oli rankka setti. Sit ku skidi oli 2v ja alkoi kysellä iskän perään niin saman tien jäin himaan. Tosin mä olin joka toinen kk kotona. Eli 6kk vuodesta läsnä 24/7. Ja vitusti rahaa.

Mutta siis tuohon sun viimeiseen lauseeseen haluan mainostaa sitä periaatetta, mitä usein oon viljellyt. Monet ei usko.
-> Tunteella valitaan auto, kello, asunto, ym. Järjelllä valitaan puoliso. Koska jos tunteella meet valitsemaan puolison niin vituiksi menee varmasti. Järjellä valittu puoliso on avain siihen, että pysytään yhdessä loppuelämä. Ja että lapsilla on fiksut vanhemmat.

Muistakaa tämä!

Kyllä te ootte mahdottoman fiksuja, jos näette jonkun mustasukkaisuuden jonkun toisen parisuhteessa ongelmaksi jonka takia naisen pitäisi kattella toinen mies, "onneksi nainen on täyspäinen" ootte justaansa sitä porukkaa jotka kaateellisena naapurin yrittästä "onkohan verot maksettu".

=ihmispaskaa, en oikein muuta osaa sanoa. Ette nää kenenkään suhteeseen ja omanne on tuskin edes keskinkertainen. Käyttäsitte täällä notkutun ajan vaimon hellimiseen apinat.

Juuri näin mitä kontsa sanoi. Vaimo järjellä, muu tunteella.

Ei tässä helliä aina voi. Läpystä vaihto, minä tulin niin toinen lähti kirjastoon. Fiksua ennemminkin.

Täällä kai ideana se, että saadaan parempi ryhmähenki ja toisen auttamista edistettyä.

Kun asiaa tiedustelin, niin sanoivat, että Helsingissä on ollu kilpailun takia juuri sellaista, että toista neuvottu jopa tahallaan väärin, koska porukka laitettu parhausjärjestykseen ja sen mukaan jaettu erinäisiä hommia. Jotenkan onhan se hyvä vähän neuvoo väärin, jotta itse saa paremmat pojot ja pääsee parempiin/opettavaisempiin hommiin.
Osaavatpas olla kieroja kakkiaisia.
Ehkä täällä savossa lepposampaa porukkaa, eikä oo ollu tarvetta vaikeuttaa toisten elämää. Tai sitten laitos itessää täällä sen verran vaikea ja joustamaton välillä, ettei meidän oo tarvinu olla vaikeita toisillemme :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom