Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siinähän on myös tekemistä.
Sitten kuitenkin paskuloituu nivunen.

Mä olen saanut judoiluun palattua jo molemmat olkapäät ihan tilttiin, alan kyykkäilemään sinun kanssa. Ei sillä että siitä lajissa mitään hyötyä olis. Hyi sellasta kuntoilua jossa menee jalat hapoille ja tulee hiki ja syke nousee yh :LOL:
Pitäs alottaa semmonen naisten saleilu, eli pelkkää pakaratreeniä!

On se sitten naurettavaa. Karkoitetaan tanskasta raiskauksen takia, niin marssii tänne ja toistaa samat temput.

Minä en tykkää, että täällä mennään ilman passia miten sattuu. Siru niskaan, jos passin luetuttaminen päivittäin on rajalla liian hidasta työmatkalaisille.

Etelä-Koreaan, semmoiseen yliopistoon kuin Soonchunhyang. Copy-pastesin nimen :ROFLMAO:

Ja mulla onkin sellainen nuori kimpale nyt haavissa, se lähtee inttiin ja minä käyn vaihdossa sillä aikaa :X3:
Vois kans lähtee vaihtoon, mutta taitaisin samalla myös joutua vaihtoon.

Mutta, juma lauta. Inttiin. :ROFLMAO: Nyt on poika nuori tai menossa vanhana.

Puuma.

Tässä ketjussa on kyllä esiintynyt samaa oiretta aiemminkin. Muistan daiiiiiinankin olevan samaa sorttia.

Moikka moi rakkaat kanssatoheltajat foorumilla. Miulla oli melkoisen hyvä päivä.
Ei ole se aprillipilaa.

Lipastolla hukanneet valinnaisten hopsin jonneki. Uusi viety, enkä tajunnut tälläkään kertaa ottaa kuvaa siitä. Onneksi oli nopea täyttää, ainoastaan 5 op edestä kursseja.

Vois kans lähtee vaihtoon, mutta taitaisin samalla myös joutua vaihtoon.

Mutta, juma lauta. Inttiin. :ROFLMAO: Nyt on poika nuori tai menossa vanhana.

Puuma.

Oli meillä komppanian vanhin 28, mutta ei se enää olis niin nuori, että tuskin niin vanha kuitenkaan on kyseessä.

Muistan kun yks alikersantti kertoi naisseikkailuistaan oli sanonu jollekin, että sä oot yhtä vanha ku intin ensisiteet, joista vanhimmat tais peräti olla jopa 70-luvulta. :ROFLMAO:

Oli meillä komppanian vanhin 28, mutta ei se enää olis niin nuori, että tuskin niin vanha kuitenkaan on kyseessä.

Muistan kun yks alikersantti kertoi naisseikkailuistaan oli sanonu jollekin, että sä oot yhtä vanha ku intin ensisiteet, joista vanhimmat tais peräti olla jopa 70-luvulta. :ROFLMAO:
Meillä oli vanhin myös sen 28. Ja Hytönen naapurissa oli myös sen 28.

Täytyykin kaivaa jostain se Pelastakaa sotamies Hytönen.

Lipastolla hukanneet valinnaisten hopsin jonneki. Uusi viety, enkä tajunnut tälläkään kertaa ottaa kuvaa siitä. Onneksi oli nopea täyttää, ainoastaan 5 op edestä kursseja.
Eikä kaikki ole nykypäivänä sähköisiä?

Tuli mielenkiintoisena huomiona viimeviikolla, että Tampereen alasi koulussa on vain kyväksytty/hylätty arvostelu. Perustelu oli lopulta kyllä hyvä.

Back
Ylös Bottom