Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten kuitenkin paskuloituu nivunen.Siinähän on myös tekemistä.
Pitäs alottaa semmonen naisten saleilu, eli pelkkää pakaratreeniä!Mä olen saanut judoiluun palattua jo molemmat olkapäät ihan tilttiin, alan kyykkäilemään sinun kanssa. Ei sillä että siitä lajissa mitään hyötyä olis. Hyi sellasta kuntoilua jossa menee jalat hapoille ja tulee hiki ja syke nousee yh![]()
Minne meet vaihtoon?TOTTA niin onkin! On varmasti iso tapahtuma. Ens vuonna haluan laskiaisriehaan! Syksyn kaikki kekkerit kun jäävät väliin kun pitää olla siellä vaihto-opiskelemassa.
Joko se pistettiin vaihtoon, eikö se vastikään paritellut. Eikun siis pariutunut?Minne meet vaihtoon?![]()
Näitä: suosin itsekin.
Minne meet vaihtoon?![]()
Joko se pistettiin vaihtoon, eikö se vastikään paritellut. Eikun siis pariutunut?
Veikkaisin Aasiaa.
Ei jumalauta.Etelä-Koreaan, semmoiseen yliopistoon kuin Soonchunhyang. Copy-pastesin nimen
Ja mulla onkin sellainen nuori kimpale nyt haavissa, se lähtee inttiin ja minä käyn vaihdossa sillä aikaa![]()
Vois kans lähtee vaihtoon, mutta taitaisin samalla myös joutua vaihtoon.Etelä-Koreaan, semmoiseen yliopistoon kuin Soonchunhyang. Copy-pastesin nimen
Ja mulla onkin sellainen nuori kimpale nyt haavissa, se lähtee inttiin ja minä käyn vaihdossa sillä aikaa![]()
Vois kans lähtee vaihtoon, mutta taitaisin samalla myös joutua vaihtoon.
Mutta, juma lauta. Inttiin.Nyt on poika nuori tai menossa vanhana.
Puuma.
Meillä oli vanhin myös sen 28. Ja Hytönen naapurissa oli myös sen 28.Oli meillä komppanian vanhin 28, mutta ei se enää olis niin nuori, että tuskin niin vanha kuitenkaan on kyseessä.
Muistan kun yks alikersantti kertoi naisseikkailuistaan oli sanonu jollekin, että sä oot yhtä vanha ku intin ensisiteet, joista vanhimmat tais peräti olla jopa 70-luvulta.![]()
Eikä kaikki ole nykypäivänä sähköisiä?Lipastolla hukanneet valinnaisten hopsin jonneki. Uusi viety, enkä tajunnut tälläkään kertaa ottaa kuvaa siitä. Onneksi oli nopea täyttää, ainoastaan 5 op edestä kursseja.