Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aivan karmeeta!
Mulla on melkeen ressi, tyästä!
Nyt kyllä pitäs tehdä jotain mullistavaa, kunhan saa hommat hieman balanssiin niin pidän pitkän viikonlopun ja menen vaikka johonkin tyyliin Lissaboniin lojumaan.

Kalenterissa lukee että palauta luentopäiväkirja, sitä varmaan ajattelin tehdä täällä keskimaassa.
Hyvä, niin sitä pitää.

Silloin sattuu olemaan särkän märkä. En lippua hommannut itsekään, mutta käsittääkseni iso tapahtuma. Ainakin täällä opiskeleville.

Kesälomaa 5vkoa. Sen jälkeen kun päässyt töihin ei ikinä yli 3vkon yhtäjaksoista lomaa. e: tarttis vaan keksiä mitä tekis lomalla?

Tee ihmiskoe. Käyt verikokeissa loman alussa, sitte istut loman Häjyyssä virvokkeiden parissa ja käyt uudestaan kokeissa kun työt taas alkaa. Voit myös ottaa selfien ennen ja jälkeen (y)

suosittelen mallaskoskea&huhtapub

ei tartte väistellä puukkoja, saa keskittyä: nauttimiseen

e. ilmeisesti riittävästi tullut koskella piipahdettua, kun Herra kutsui kapakan päätösbileisiin &irman

Hyvä, niin sitä pitää.

Silloin sattuu olemaan särkän märkä. En lippua hommannut itsekään, mutta käsittääkseni iso tapahtuma. Ainakin täällä opiskeleville.

TOTTA niin onkin! On varmasti iso tapahtuma. Ens vuonna haluan laskiaisriehaan! Syksyn kaikki kekkerit kun jäävät väliin kun pitää olla siellä vaihto-opiskelemassa.

suosittelen mallaskoskea&huhtapub

ei tartte väistellä puukkoja, saa keskittyä: nauttimiseen

e. ilmeisesti riittävästi tullut koskella piipahdettua, kun Herra kutsui kapakan päätösbileisiin &irman

Näitä: suosin itsekin.

Se ois vaihtoehto. Toisaalta kerkee hajota töihin aikas varmasti.

Perse lättänöitynyt, pitää alkaa kyykätä.

Mä olen saanut judoiluun palattua jo molemmat olkapäät ihan tilttiin, alan kyykkäilemään sinun kanssa. Ei sillä että siitä lajissa mitään hyötyä olis. Hyi sellasta kuntoilua jossa menee jalat hapoille ja tulee hiki ja syke nousee yh :LOL:

Back
Ylös Bottom